به گزارش شهرآرانیوز، موسی الرضا حاجی بگلو در حاشیه حضور در سه شنبههای پاسخگویی اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ و پاسخگویی به تماسهای شهروندان، گفت: معتقدیم مطالبه گری حق مردم است و ۱۳۷ در شهرداری یکی از ابزارهایی است که میتواند مطالبات مردم را به مدیران شهری و اعضای شورای شهر که نمایندگان مردم هستند به درستی انتقال دهد.
وی اضافه کرد: نکتهای که در تماسهای مردم بیشتر مورد تاکید قرارداشت؛ موضوعات شهری مرتبط با محل زندگی افراد بود، مشکلاتی که شاید از دید شهرداری مغفول مانده باشد که این مشکلات از طریق تماس با اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ به اعضای شورای شهر و مدیران شهری منتقل میشود.
نایب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: این تماسها و مشکلات مطرح شده، ثبت و از سوی مدیریت شهری پیگیری میشود و در صورت نداشتن مغایرت قانونی دردستور کار قرارگرفته و برطرف خواهد شد.
حاجی بگلو با بیان اینکه اقدامات اداره ارتباط مردمی ۱۳۷ و برنامه ریزی برای ارتباط مستقیم مدیران از جمله اعضای شورای شهر با مردم پسندیده و خوب است اظهار کرد:، اما باید به گونهای برنامه ریزی شود که به طور مثال در یک بازه زمانی هفت روزه مطالبات مطرح شده مردم با مدیران در ۱۳۷ پیگیری و به سرانجام برسد تا مردم احساس کنند به مطالباتشان توجه شده است.
وی با اشاره به اینکه شعار ما در شورای ششم عدالت محوری بوده است خاطرنشان کرد: این یعنی توزیع منابع شهری برای همه، نه برای یک فرد و گروه خاص لذا اینگونه تناقضها باید بررسی و برطرف شود.
نایب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: همچنین تعدادی از تماسهای امروز با ۱۳۷ از سوی همکاران در خصوص تغییر وضعیت و نوع قرادادهایشان بود که باید تاکید کنیم نیروی انسانی را به عنوان سرمایه سازمان میدانیم و این موضوع از اهمیت خاصی برای ما برخوردار است، در حوزه قرادادها و تغییر وضعیت نیز در چهارچوب قانون عمل میکنیم.