اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم
سرخط خبرها

پارک ۵هکتاری شهرک شهید باهنر نیازمند مساعدت تولیت آستان قدس رضوی است

  • کد خبر: ۱۶۰۴۵۱
  • ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵
پارک ۵هکتاری شهرک شهید باهنر نیازمند مساعدت تولیت آستان قدس رضوی است
رئیس کمیسیون توسعه و بهسازی توس شورای شهر مشهد گفت: پارک ۵ هکتاری شهرک شهید باهنر از جمله موضوعاتی است که هنوز عملیاتی نشده و از آنجا که زمین این پارک جز موقوفات آستان قدس رضوی است امیدواریم تولیت آستان قدس نسبت به این موضوع کمک کند.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید طهوریان عسگری اظهار کرد: نمایشگاه ماه امت در دومین سال برگزاری در شهرک شهید باهنر قلعه ساختمان برگزار شده است. دستاوردها و نگاه‌هایی که امسال در مجموعه نمایشگاه شاهد هستیم نشان از یک حرکت رو به جلو دارد.

وی افزود: توجه همکارانم در مجموعه شهرداری به موضوع برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی به وحدت جهان اسلام کمک زیادی می‌کند و شاهد موفقیت‌های این جشنواره در دو سال برگزاری آن هستیم.

طهوریان عسکری بیان کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی باعث می‌شود تا توجه مسئولان در حوزه‌های مختلف را به سکونتگاه‌های مردم به ویژه در حاشیه شهر جلب توجه کند. ما در شهرک شهید باهنر برای همشهریان چند وعده دادیم که در این دو سال شورای ششم به دلایلی هنوز عملیاتی نشده است .

عضو شورای شهر مشهد ادامه داد: عدم هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف در سطح استان سبب این تاخیر شده اما امیدواریم انسجام بیشتر بین مجموعه آستان قدس و شهرداری و دیگر ارگان‌های متولی کمک کند تا بتوانیم در پهنه شهرک شهید رجایی و باهنر جغرافیای عملیاتی خود را گسترده‌تر کنیم و همشهریان از امکانات و خدمات رفاهی بیشتری برخوردار شوند.

رئیس کمیسیون توسعه و بهسازی توس شورای شهر مشهد گفت: شکوه حضور ساکنان مشهد و ساکنان ویژه شهرک شهید رجایی و باهنر در نمایشگاه ماه امت عیان است و مردم از چنین برنامه‌ای رضایت دارند. امیدواریم توانسته باشیم حوزه نشاط و شادابی مردم را در شهر امام مهربانی‌ها افزایش داده باشیم.

وی خاطرنشان کرد: وحدت بین امت واحده مسلمان در این منطقه بیانگر یک رخداد جدی و حیاتی برای ملل مختلف است و امیدواریم ماه امت هم در وحدت جهان اسلام و هم در توسعه آبادانی این منطقه از شهر بتواند اثرگذار باشد.

طهوریان عسکری عنوان کرد: پارک ۵ هکتاری شهرک شهید باهنر از جمله موضوعاتی است که هنوز عملیاتی نشده و از آنجا که زمین این پارک جز موقوفات آستان قدس رضوی است امیدواریم تولیت آستان قدس نسبت به این موضوع کمک کند تا شهرداری نیز منابع موجود و پیش‌بینی شده خود را بیاورد و شاهد یک پارک ۵ هکتاری در این منطقه برای مردم باشیم.

وی اضافه کرد: یک کنار گذر هم در شهرک باهنر پیش‌بینی شده که به ترافیک بافت کمک می‌کند و امیدواریم به زودی عملیاتی شود تا مشکلات کردم در این منطقه نیز مرتفع شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->