صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به الحاق تجهیزات و سامانه‌های جدید به نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: سامانه‌های این نیرو لحظه به لحظه در حال تغییر و بهینه‌سازی هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد، با بیان اینکه همه سامانه‌های پدافند هوایی در سراسر کشور در سطح بسیار خوبی ارتقا یافته‌اند، اظهار داشت: تجهیزات نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در ردیف بهترین تجهیزات دفاعی به‌روز دنیا محسوب می‌شود. دشمنان به‌خوبی می‌دانند که نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دارای سامانه‌های قدرتمندی است و ما آماده مقابله با هرگونه تهدیدی هستیم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش همچنین درباره الحاق تجهیزات و سامانه‌های جدید به نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: سامانه‌های این نیرو لحظه به لحظه در حال تغییر و بهینه‌سازی هستند. نیروی پدافند هوایی دائماً در حال پیشرفت بوده و ما در مقاطع مختلف زمانی، شاهد اضافه شدن سامانه‌هایی هستیم که در داخل کشور و به دست جوانان و نخبگان ایرانی ساخته می‌شود.

امیر صباحی‌فرد با اشاره به اذعان دشمنان به توانمندی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در حوزه پهپادی خاطرنشان کرد: پهپاد‌های ساخته شده به‌دست نیرو‌های مسلح کشورمان از ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند. پهپاد‌های نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از بهترین و کارآمدترین پهپاد‌ها در دنیا محسوب می‌شوند و می‌توانند در حوزه‌های مختلف به اجرای مأموریت بپردازند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.