صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت:امروز و فردا در سطح استان جوی پایدار برقرار است و دما تا روز یکشنبه روند افزایشی دارد و استان گرم خواهد بود.

سارا حکمی  در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: در ٢۴ ساعت گذشته فریمان با ۶ درجه و مهولات  با ٢٨ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین شهرستان های خراسان رضوی بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان‌‌ سبزوار با سرعت ۴٧ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است. همچنین بیشترین میزان بارش از فریمان به میزان کمتر از یک دهم  میلیمتر ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ١١ و ٢٠ درجه را به ثبت رسانده است، گفت: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ٢٩ درجه و در سردترین ساعات به ١٣ درجه خواهد رسید. 

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز  و فردا در سطح استان جوی پایدار برقرار است، اما از روز شنبه آینده افزایش ابرناکی و سرعت و شدت وزش باد را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: از یکشنبه بعدازظهر با گسترش جریانات ناپایدار جوی به تدریج شاهد بارش باران از نواحی شمال غرب و غرب استان خواهیم بود و روزهای دوشنبه و سه شنبه اکثر نقاط استانی بارانی می‌شود.

گفتنی است؛ دما تا روز یکشنبه روند افزایشی دارد و استان گرم خواهد بود.

با توجه به گزارش پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد مقدس شاخص کیفیت ٢۴ ساعت گذشته این کلانشهر با شاخص ٧٣ بوده و امروز مشهد با شاخص ٨٢ در شرایط قابل قبول قرار دارد. ایستگاه چمن ناسالم و ایستگاههای ماشین ابزار و طرق پاک است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.