دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد مجازات افشای اسرار بیماران از طرف پزشک چیست؟ مرگ دلخراش خاله ۱۴ ساله به دست خواهرزاده ۵ ساله (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) شتر، عامل مصدومیت ۸ نفر در تصادف ۴ تریلی در جاده طبس - اصفهان سربازان امریه می توانند در آتش نشانی خدمت کنند وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود رئیس سازمان بهزیستی: هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست عجیب و غریب‌ترین سفارش‌ها برای عمل‌های زیبایی پشت پرده تیپ‌های عجیب و آویزهای غریب سر و صورت نوجوانان قتل و سوزاندن جسد پدر به دست دختر شیطان صفت کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳ جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان اعلام شد پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه زلزله، مرزن آباد مازندران را لرزاند (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف جسد جوان گم شده در بشکه اسید مرگ یک جوان در پی شلیک پلیس +اطلاعیه پلیس واریز وام ۳۰ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان کشوری + جزئیات (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد کشف شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد مرگبار تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حقوق معوق معلمان خرید خدماتی و حق التدریس در اسرع وقت پرداخت شود
سرخط خبرها

هوای مشهد سالم است

  • کد خبر: ۱۵۶۶۳۲
  • ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹
  • ۱
هوای مشهد سالم است
مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: با افزایش حجم آلاینده‌ها پس از یک روز هوای پاک در مشهد،کیفیت هوای این کلانشهر در دهمین روز فروردین سال ۱۴۰۲ در شرایط سالم برای تنفس شهروندان قرار دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی اله‌پور افزود: میانگین شاخص کلی کیفیت هوای مشهد در ۲۴ ساعت گذشته، با عدد ۵۷ نشانگر هوای سالم است و شاخص کنونی هوای این کلانشهر (در یک تا ۲ ساعت گذشته) با عدد ۷۲ نیز از پاک بودن هوا حکایت دارد.

وی با بیان این که کیفیت هوا در مناطق شهید مفتح، خیام جنوبی، تقی آباد، سجاد، نخریسی و ماشین ابزار در شرایط پاک است ادامه داد: شاخص کیفیت هوا در سایر ۱۷ ایستگاه‌ دارای سنجش هوای کلانشهر مشهد در شرایط سالم برای تنفس شهروندان قرار دارد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: در روزهای دارای هوای سالم به شهروندان توصیه می‌شود پیاده روی را با هدف حفظ سلامتشان ترک نکنند.

اله‌پور افزود: شایسته است شهروندان مشهدی همچنان با کاهش رفت و آمدهای غیرضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

قرار داشتن شاخص کلی کیفیت هوا تا ۵۰ ای.کیو.آی به معنای وضعیت پاک و بین ۵۱ تا ۱۰۰ ای. کیو. آی نشانگر وضعیت سالم است.

همچنین قرار گرفتن شاخص کلی کیفیت هوا بین اعداد ۱۰۱ تا ۱۵۰ ای.کیو.آی به معنای آلودگی هوا برای افراد حساس و کودکان و بین اعداد ۱۵۱ تا ۲۰۰ ای. کیو. آی به معنای آلودگی هوا برای همه سنین محسوب می‌شود.

قرار داشتن شاخص کلی کیفیت هوا بین اعداد ۲۰۱ تا ۳۰۰ ای. کیو. آی نیز نشانگر وضعیت اضطراری و بالاتر از عدد ۳۰۰ هم نمایانگر وضعیت بحرانی آلودگی هواست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
0
0
درک
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->