۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بارش باران و روند کاهش دما در خراسان رضوی در هفته آتی (١١فروردین ماه ١۴٠٢)

  • کد خبر: ۱۵۶۷۲۴
  • ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
  • ۱
بارش باران و روند کاهش دما در خراسان رضوی در هفته آتی (١١فروردین ماه ١۴٠٢)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ضمن اشاره به کاهش دما در سطح استان گفت: روزهای شنبه و یکشنبه بارش باران را در سطح استان خواهیم داشت که در نواحی شمالی استان ایجاد روان‌آب و سیلاب دور از انتظار نیست. در نواحی مستعد نیز بارش تگرگ را خواهیم داشت.

زهرا عنایتی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: در ٢۴ ساعت گذشته قوچان با ۴ درجه و سرخس با ٣٣ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی بوده اند. بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان‌های سبزوار، بردسکن و مهولات با سرعت ٣۶ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ١١ و ٢۶ درجه را به ثبت رسانده است، گفت: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ٢٧ درجه و در سردترین ساعات به ١٢ درجه خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از اواخر وقت امشب شاهد افزایش ابرناکی و سرعت وزش باد در سطح استان خواهیم بود.
سرعت وزش باد به ویژه در نواحی شرق استان شدید همراه با بروز خسارت خواهد بود.

وی ادامه داد: روز‌های شنبه و یکشنبه بارش باران را در سطح استان خواهیم داشت که در نواحی شمالی استان ایجاد روان‌آب و سیلاب دور از انتظار نیست. در نواحی مستعد نیز بارش تگرگ را خواهیم داشت.

گفتنی است؛ روند کاهش دما از فردا در سطح استان آغاز می‌شود و تا صبح دوشنبه ادامه دارد. همچنین در نواحی سردسیر و مستعد دمای حداقل شبانه به صفر درجه تا منفی ٢ درجه خواهد رسید.

با توجه به گزارش پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد مقدس شاخص کیفیت ٢۴ ساعت گذشته این کلانشهر با شاخص ۶٠ بوده و امروز مشهد با شاخص ۵۶ در شرایط قابل قبول قرار دارد. ایستگاه‌های تقی‌آباد، لشکر، ویلا، نخریسی و ماشین ابزار در شرایط پاک قرار دارد.


در ادامه حتما بخوانید

وضعیت آب‌وهوای همه استان‌های کشور در روز سیزده‌بدر (۱۳ فروردین ۱۴۰۲) + جدول هواشناسی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
0
0
رئیس هواشناسی در رادیو میگفت امسال سال سردی خواهیم داشت باز میدید سرخپوستان بیشتر هیزم جمع میکنند ، دوباره اعلام میکرد امسال سال بی نهایت سردی خواهیم داشت باز مشاهده میکردن تمام قبایل سرخپوستان تمام درختان را جهت هیزم قطع میکردند ، دوباره اعلام می نمود که امسال سال سرد وحشتناکی خواهیم داشت ، بینوا رئیس هواشناسی با الگوبرداری از سرخپوستان به رصد هوا می پرداخت در حالی که رئیس قبایل سرخپوستان به هشدارهای رئیس هواشناسی از رادیو می پرداخت و افراد قبیله را نسبت به فراهم نمودن هیزم ترغیب میکرد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->