صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردار مشهد: روابط عمومی حلقه وصل مردم و مدیریت شهری است

  • کد خبر: ۱۶۴۸۸۲
  • ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
هم‌زمان با آغاز هفته روابط‌عمومی و ارتباطات، شهردار و شماری از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با حضور در مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری از اقدامات این مرکز به‌عنوان پل ارتباطی بین مدیریت شهری و مردم قدردانی کردند. شهرداری مجموعه‌ای خدماتی است که عملکردش در ابعاد زندگی شهری دخیل است.

به‌گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف در حاشیه بازدید از مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد اظهار کرد: روز روابط‌عمومی را به همه همکاران در مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم برنامه خوبی را در ادامه راه مدیریت شهری همراه این عزیزان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مسلما روابط‌عمومی پل ارتباطی میان مردم و مدیران بوده و نقش این مرکز باتوجه‌به جایگاه ویژه‌ای که شهرداری در همه ابعاد زندگی مردم دارد، حائز اهمیت است، افزود: مردم همیشه با شهرداری ارتباط دارند و این ارتباط می‌تواند از طریق روابط‌عمومی، ارتباطی منظم و مرتب و بهینه باشد.

شهردار مشهد با اشاره به اینکه روابط‌عمومی مسیر انتقال و مبادله اطلاعات میان مردم، خواسته‌ها، اعتقادات آن‌ها است، ادامه داد: برگزاری نشست‌های مساجد، نشست خبری و اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷، راحت‌ترین راه‌های ارتباط مردم با شهرداری هستند؛ مسیر‌هایی ارتباطی که می‌توانند در تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات مدیریت شهری تأثیرگذار باشند.

قلندرشریف اظهار کرد: امیدواریم مردم از ظرفیت‌های موجود استفاده کنند و همکاران در شهرداری نیز مناسب، مردم‌مدارانه و با تکریم پاسخگو باشند و دریافت‌کننده نظر‌ها و درخواست‌های مردم مثل گذشته باشند. وی بیان کرد: همکاران ما در روابط‌عمومی باید پاسخ‌های مناسب و نتایج درخواست مردم و انتقاد‌های آن‌ها را به‌خوبی منتقل کنند تا بتوانیم ارتباطی دوجانبه میان مدیریت شهری، مدیران و مردم همچون گذشته، اما محکم‌تر و مناسب‌تر برقرار کنیم.

نقش روابط‌عمومی در ترمیم ارتباط مردم با شهرداری

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری، زیارت و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد نیز در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه شهرداری نهادی ذاتا اجتماعی است، گفت: ارتباط این نهاد با اجتماع باید ترمیم شود و به‌تدریج ارتقا یابد تا ارتباط مدیریت شهری با اجتماع حفظ شود. حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن منصوریان افزود: تنها مجموعه‌ای که در ساختار مدیریت شهری این وظیفه را برعهده دارد، روابط‌عمومی است و برنامه‌های روابط‌عمومی در دوره ششم مدیریت شهری توانسته است این هم‌بستگی و ارتباط را تعمیم دهد و تقویت کند.

وی با بیان اینکه برگزاری نشست‌های خبری نشان‌دهنده فعالیت و پویایی شهرداری مشهد است، تصریح کرد: مدیریت شهری اقداماتی را انجام داده است که باید به گوش مردم برسد تا مردم متوجه شوند مدیران آن‌ها پای کار هستند و به عهدشان وفادارند و به تحقق شهری پویا امیدوار باشند. وی ادامه داد: این نشست‌های خبری که با هدف انعکاس اقدامات مدیریت شهری طراحی شده است، سبب شفافیت بیشتر در شهرداری می‌شود.

انعکاس اقدامات شبانه‌روزی شهرداری

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد نیز گفت: تحقق شعار جهان‌شهر برکت و کرامت با کمک روابط عمومی و امور بین‌الملل ممکن می‌شود و این نهاد انعکاس‌دهنده اقدامات شبانه‌روزی شهرداری است. مهدی ناصحی افزود: حوزه روابط‌عمومی می‌تواند احساس رضایتمندی در شهر را ارتقا دهد و پیام امیدواری به شهروندان منعکس کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.