صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ماموران قلابی که در پوشش پلیس از شهروندان اقدام به دزدی می‌کردند، به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، خرداد ماه سال جاری، با وقوع سرقت‌های سریالی از شهروندان در پوشش جعلی پلیس در مناطق شرق تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

تحقیقات میدانی کارآگاهان نشان می‌داد، ۲ سارق حرفه‌ای در شرق تهران ابتدا شهروندان جوان را شناسایی کرده و سپس به بهانه اینکه آن‌ها مشروبات غیرمجاز مصرف کرده‌اند، با جعل عنوان پلیس از این افراد سرقت کرده‌اند.

کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی متوجه شدند، متهمان افراد سابقه‌دار هستند و به تازگی از زندان آزاد شده‌اند.

کارآگاهان پلیس آگاهی پس از شناسایی هویت این افراد با اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان را در جنوب استان تهران ردیابی کردند.

کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهمان شدند و آن‌ها را در یک عملیات منسجم دستگیر و تجهیزات نظامی تقلبی از جمله بی‌سیم کشف کردند.

متهمان پس از انتقال به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر سرقت از ۲۰ فرد در پوشش مامور پلیس در نقاط مختلف شرق تهران اعتراف کردند.

منبع: اعتماد

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.