۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد+ عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

دستگیری سارقان زن نما در مشهد

  • کد خبر: ۱۶۶۳۹۷
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
دستگیری سارقان زن نما در مشهد
فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۲ متهم به سرقت‌های سریالی در پوشش لباس زنانه توسط پلیس در خیابان پنجتن مشهد شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد نگهبان اظهار داشت: در پی گزارش چند فقره سرقت وسایل خانه در محدوده خیابان پنجتن و طبرسی جنوبی، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: سارقان با شناسایی خانه‌های خالی از سکنه با نفوذ به داخل منزل، لوازم با ارزش نظیر ظروف آشپزخانه، ماشین لباسشویی، فرش، بخاری شومینه، جارو برقی، کولر آبی، اجاق گاز، لوسترها، درب و پنجره‌های آلومینیومی و شیرآلات را سرقت می‌کردند.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: ماموران دایره تجسس کلانتری پنجتن این شهر، سارقان را که با پوشش لباس زنانه در ساعات پایانی شب اقدام به سرقت می‌کردند با بررسی دوربین‌های مداربسته شناسایی کردند.

وی بیان داشت: متهمان در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه به عنوان پاتوق موادمخدر، تعدادی از لوازم مسروقه را کشف کردند.

نگهبان گفت: ۲ متهم ۱۸ و ۳۵ ساله در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۱۲ فقره سرقت وسایل خانه در محدوده خیابان پنجتن مشهد در پوشش لباس زنانه اعتراف کردند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی از شهروندان خواست از بازگو کردن برنامه سفر خود نزد افراد ناشناس پرهیز و از نگهداری وجوه نقد، طلا و جواهر به مقدار زیاد در خانه خودداری کنند.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: همچنین هنگام خروج از خانه تنها به قفل کردن در خروجی اکتفا نکرده، بلکه کلیه در‌های داخلی ساختمان اعم از در پشت بام، اتاق ها، آشپزخانه و حیات خلوت را قفل و حتی الامکان در‌های ورودی و داخلی خانه خود را به سیستم هشداردهنده مجهز کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->