صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جانباز ۷۰ درصد مدافع حرم از لشکر فاطمیون "سیدنادر حسینی" روز دوشنبه در مشهد دارفانی را وداع گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با حضور در منزل این جانباز گرانقدر، شهادت این اسوه صبر و مقاومت را به خانواده وی تبریک و تسلیت گفت.

حجت الاسلام سید مهدی حسن‌زاده نامقی در حاشیه این دیدار گفت: این جانباز سرافراز ۷۰ درصد مدافع حرم افغانستانی که طی سال‌های گذشته در سوریه مجروح و دچار ضایعه نخاعی شده بود پیش از ظهر امروز دوشنبه در اثر نارسایی تنفسی در بیمارستان امام حسین(ع) مشهد دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

وی تصریح کرد: پیکر پاک این جانباز سرافراز از لشکر فاطمیون فردا سه‌شنبه ساعت ۹ صبح از مهدیه مشهد به سمت حرم مطهر رضوی تشییع و سپس خاکسپاری خواهد شد.

شهید سیدنادر حسینی، متولد فروردین ۱۳۵۶، امروز دوشنبه هشتم خرداد ۱۴۰۲ در سن ۴۶ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مشهد هشت هزار و ۶۷۵ شهید، ۳۷ هزار و ۲۶۸ جانباز و یک هزار و ۹۳۷ آزاده در راه حراست از تمامیت ارضی کشور و آرمان‌های انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

بر اساس اعلام بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی؛ این استان طی یک دهه گذشته ۲۷۴ شهید و ۴۴۴ جانباز بیشتر از ملیت های افغانستانی و ایرانی در راه مقابله با گروههای تروریستی و دفاع از حرم اهل بیت (ع) تقدیم کرده است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.