کاخ سفید: نتانیاهو با بازگشایی گذرگاه کرم ابوسالم موافقت کرد حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان» رسانه عبری: تهاجم به رفح در کابینه اسرائیل تصویب شد فرانسه اعزام سرباز به اوکراین را تکذیب کرد روسیه انگلیس را تهدید کرد | هشدار مسکو: مواضع نظامی انگلیس را هدف قرار می‌دهیم بارزانی: اجازه نمی‌دهیم از اقلیم کردستان به امنیت ایران لطمه بزند تماس تلفنی ۳۰دقیقه ای بایدن و نتانیاهو درباره رفح ترامپ در دادگاه آمریکایی باز هم جریمه شد کارشناسان سازمان ملل: برخی از قربانیان در غزه، شکنجه و زنده دفن شده‌اند جزئیات دیدار رئیس حشدالشعبی با بشار اسد توضیح شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب درباره فهرست دور دوم انتخابات مصر سطح آماده‌باش را در شمال سینا افزایش می‌دهد گروسی با امیرعبداللهیان در تهران دیدار کرد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نیچروان بارزانی با رهبر انقلاب دیدار کرد مصر: گذرگاه رفح برای تردد مسافران بسته نشده است دفتر اطلاع‌رسانی فلسطین از قصد دشمن برای حمله به رفح خبر داد فرانسه با حمله به رفح مخالفت کرد اسلامی: اراده رسیدن به تولید ۲۰هزار مگاوات برق اتمی تا سال ۱۴۲۰ را داریم سردار ایزدی: پدافند غیرعامل در مسیر رو به رشدی قرار گرفته است
سرخط خبرها

تکریم مجاهدت‌های لشکر فاطمیون با حضور نمایندگان ۷۰ کشور دنیا+ عکس

  • کد خبر: ۱۶۳۶۸۷
  • ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
تکریم مجاهدت‌های لشکر فاطمیون با حضور نمایندگان ۷۰ کشور دنیا+ عکس
در همایش اخیر بزرگداشت فاطمیون که به‌مناسبت سالروز تاسیس این لشکر برگزار شد، نمایندگانی از ۷۰ کشور دنیا حضور یافتند.

به گزارش شهرآرانیوز، در ده سالی که از تاسیس فاطمیون می‌گذرد همواره به نظر می‌رسید رزمندگان و شهدای فاطمیون در اقتداری توأم با مظلومیت و گمنامی به سر می‌برند و شهدای والامقام این لشکر نیز نسبت به شهدای دیگر جبهه‌ها و گروه‌های مقاومت کمتر مورد توجه رسانه‌های جمعی، هنرمندان و کانون‌های مذهبی قرار گرفته‌اند.

اما می‌توان همایش بین‌المللی جبهه جهانی شباب المقاومة را که اخیراً با عنوان "فاطمیون و نظم نوین جهانی" در قم برگزار شد را نقطه عطفی قلمداد کرد که نشان داد فاطمیون و شهدای آن در اوج محبوبیت هستند اگرچه تا کنون کمتر فرصتی برای بروز و ظهور این محبوبیت دست داده بود. برای اثبات این گزاره دلایل روشنی وجود دارد از جمله اینکه:

۱- حضور ملیت‌های مختلف در این همایش نشان از حمایت تمام قد آنان از جریان فاطمیون داشت. جوانانی از بیش از هفتاد ملیت جهان با زبان و نژاد و رنگ متفاوت، اما هدفی واحد که عبارت از پشتیبانی تمام عیار از فاطمیون بود در این همایش بزرگ شرکت کردند و فضای پرشور و شعار این جوانان اوج قدرشناسی از حماسه‌های فاطمیون را نشان می‌داد.

تکریم مجاهدت‌های لشکر فاطمیون با حضور نمایندگان ۷۰ کشور دنیا+ عکس

۲- نکته‌ای دیگر که حقیقتاً قابل توجه بود استقبال کم‌نظیر مردم از همایش فاطمیون و نظم نوین جهانی بود. نه تنها سالن همایش و سالن‌های همجوار آن مملو از جمعیت شد و هزاران نفر تمام مدت برگزاری همایش ایستاده برنامه‌ها را دنبال می‌کردند و به‌خاطر تکمیل تمام ظرفیت‌های داخلی ساختمان مدت زیادی در خیابان‌های منتهی به محل برگزاری در انتظار بودند این مسئله اگر چه موجب گلایه برخی از شرکت‌کنندکان این همایش شد، اما بیانگر عمق محبوبیت فاطمیون در میان اقشار مختلف مردم بود.

تکریم مجاهدت‌های لشکر فاطمیون با حضور نمایندگان ۷۰ کشور دنیا+ عکس

۳- یک پدیده بی‌سابقه در این همایش حضور خانواده‌های شاخص ایرانی شهیدان حججی، آرمان علی‌وردی، شاطری و برخی دیگر از خانواده شهدا، نه برای اینکه مورد تقدیر و تکریم قرار بگیرند بلکه از استان‌های دور و نزدیک آمده بودند تا از رزمنده‌ها و خانواده شهدای فاطمیون قدردانی کنند و این به تنهایی دلیلی بر نهایت محبوبیت لشکر مخلص فاطمیون بود.

تکریم مجاهدت‌های لشکر فاطمیون با حضور نمایندگان ۷۰ کشور دنیا+ عکس

۴- حضور رهبران و نمایندگانی از نقاط مختلف جغرافیای جبهه مقاومت مثل فلسطین، عراق، ایران، آذربایجان، یمن، بحرین، آفریقا و ... بیانگر یک حقیقت بود و آن اینکه جبهه مشترک مقاومت لشکر فاطمیون را یک بخش مهم و جداناشدنی از این محور می‌داند و تقویت آن را تقویت تمام جریان مقاومت قلمداد می‌کند.

تکریم مجاهدت‌های لشکر فاطمیون با حضور نمایندگان ۷۰ کشور دنیا+ عکس

۵- در این همایش هدیه متفاوت از سوی رهبر معظم انقلاب که علاوه بر چفیه ایشان به‌عنوان نماد مقاومت، شامل سجاده عبادت به‌عنوان نماد معنویت نیز بود به سید الیاس از فرماندهان ارشد فاطمیون و خانواده شهدای این لشکر اهدا شد که نشان‌گر آن است که مقام معظم رهبری همواره به لشکر فاطمیون و شهدای گران‌قدر آن توجه عنایت دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->