صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پیشنهاد طب سنتی برای پیشگیری از کرونا

  • کد خبر: ۱۶۶۸۰
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
یک دکترای طب سنتی گفت: نسخه گیاهی طب سنتی به ویژه در دمنوش‌ها در کاهش ابتلا به ویروس‎‌های شایع دوره‌ایی همچون کرونا بسیار موثر است.

تکتم جاوید/ شهرآرانیور، حسن هاشمی‌فر با اشاره به یکی از دستورالعمل‌های طب سنتی به همه افراد افزود: پیش از هرچیز باید بهداشت فردی را در پیشگیری از این بیماری رعایت کنید. دردرجه دوم می‌توانید از ترکیب آویشن، گل پنیرک یا ختمی خبازی و تخم گشنیز به اندازه مساوی دم کرده با عسل شیرین و روزی دو یا سه بار مصرف کنید.


وی ادامه داد: این دمنوش برای همه افراد از هر گروه سنی و هر دسته از بیماری موثر است و هیچ منع مصرفی ندارد. همچنین به خاطر داشته باشید بهتر است مصرف چای را از برنامه روزانه حذف کرده یا به شدت کاهش دهید.


بیشتر بخوانید:

ویروس کرونا چیست؟ 


هاشمی‌فر همچنین با اشاره به نوشیدنی معجزه‌آسای دیگری که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کرده گفت: ترکیب یک قاشق مرباخوری عسل، یک عدد لیموترش تازه و یک لیوان آب ولرم را باید شب‌ها قبل از خواب نوشید که معجزه سلامتی است.


این متخصص طب سنتی یادآورشد: مصرف این نوشیدنی قبل از خواب به پاکسازی بدن در زمان استراحت کمک می‌کند و در صورتی که در تمام ایام سال بتوان از آن نوشید به تقویت کامل قوای درونی کمک می‌کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.