صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: اگر تامین اعتبار صورت بگیرد، شش کیلومتر از مسیر خط سه از میدان شهدا تا پایانه مسافربری در سال ۱۴۰۳ راه‌اندازی می‌شود.

سید‌خلیل منبتی در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: در حال جابه‌جایی دستگاه تی‌بی‌ام برای حفاری خط سه مترو قطار شهری به سمت ضلع شرقی هستیم. حدود چهار ماه پیش مراسمی برای بیرون آوردن این دستگاه داشته‌ایم و از آن زمان در حال دمونتاژ هستیم.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد افزود: قطعات زیادی حمل شده است اما امشب بزرگترین قطعه دستگاه تی بی ام  که ١۴٠ تن وزن دارد جابه‌جا می‌شود. این دستگاه به میدان حافظ،  بلوار نماز، جانباز، فلسطین و در انتها امامت ۴٩  را طی می‌کند و تا ۶ صبح طول خواهد کشید.

منبتی در خصوص وضعیت اعتبارات خطوط مترو مشهد گفت: پیگیری ها مصوبات سفر و مصوبات دولت در دست اجرا است و همچنین تقاضای صدور مجوز انتشار چندهزار میلیارد تومان اوراق مشارکت را نیز کرده‌ایم.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: ساخت و راه‌اندازی مترو هزینه سنگینی دارد. در گذشته برای ساخت خط یک ۱۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شده اما الان هر کیلومتر ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. اگر تامین اعتبار صورت بگیرد ۱۴۰۳ شش کیلومتر مسیر خط سه از میدان شهدا تا پایانه مسافربری راه‌اندازی می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.