جابه جایی بیش از ۱۵ میلیون مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد در هفت ماه نخست سال ۱۴۰۴ درباره بنای مصلی‌ها که نمونه‌های بزرگ شده محراب‌ها هستند | شکوهی ۳۰۰ ساله در پایین خیابان گزارشی تاریخی از یک کاربری متفاوت برای بنای تاریخی کنار دروازه «پایین‌خیابان» | نشست دیپلماتیک در «باغ مصلی» جوانان افغانستان بربام فوتسال آسیا ایستادند بوستان خطی اسماعیل آباد در آستانه بهره‌برداری | افزایش ۷۲ هزار مترمربعی فضای سبز مشهد تا ماه آینده  شهردار مشهد مقدس خبر داد: بهره‌برداری از ایستگاه بسیج خط۳ مترو مشهد در دهه فجر ۱۴۰۴ + فیلم رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد: نسخه مازوت کم‌گوگرد برای کاهش آلایندگی صنایع و نیروگاه‌ها + فیلم اضافه‌شدن ۳۰۰ اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد (۸ آبان ۱۴۰۴) انصاری: نظام ویژه استاندارد خراسان رضوی تدوین می‌شود | اعطای «نشان ملی زائر» از سال ۱۴۰۵ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: بهبود ترافیک و توسعه حمل‌ونقل، اولویت شورای ششم است شهردار مشهدمقدس: تقاطع انقلاب اسلامی گره‌گشای ترافیک مناطق جنوبی و مرکزی شهر است + فیلم تکمیل ۱۱ بخش از ۱۲ پروژه ساماندهی تقاطع انقلاب اسلامی مشهد مشهد در وضعیت قرمز آلودگی | امروز نفس‌کشیدن سخت شد! (پنجشنبه، ۸ آبان ۱۴۰۴) مسیر دسترسی بولوار امام‌خمینی(ره) به میدان حافظ در تقاطع غیرهم‌سطح انقلاب اسلامی مشهد بازگشایی شد پایان انتظار و نفس تازه در بولوار شهید فخرایی مشهد | ۵ سال خاک و تاریکی به آسفالت و روشنایی رسید ضرورت تأمین منافع مردم مشهد در طرح بلندمرتبه‌سازی شهر بازگشایی مسیر دسترسی بولوار امام خمینی (ره) به میدان حافظ درتقاطع غیرهم‌سطح انقلاب مشهد پیشرفت ۷۰ درصدی فاز اول بوستان جهانشهر مشهد بازرسان، دیده‌بانان امین خدمت و سلامت اداری کنفرانس برنامه‌ریزی و مدیریت شهری، برند علمی مشهد در تعامل میان دانشگاه و مدیریت شهری
سرخط خبرها

کیامرز خبرداد: پروژه انتقال قطعات بزرگ دستگاه حفار قطار شهری مشهد ۱۰ روز زودتر به اتمام رسید

  • کد خبر: ۱۷۱۷۵۳
  • ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
کیامرز خبرداد: پروژه انتقال قطعات بزرگ دستگاه حفار قطار شهری مشهد ۱۰ روز زودتر به اتمام رسید
مدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد از اتمام پروژه انتقال قطعات بزرگ دستگاه مکانیزه حفار (TBM) به امامت ۴۹ خبر داد.
مهدی بی باک
خبرنگار مهدی بی باک

کیانوش کیامرز در گفتگو با شهرآرانیوز، با اعلام این خبر، گفت: با توجه به اتمام حفاری تونل خط سه در جبهه شرقی تصمیم گرفته شد تا دستگاه حفار جهت ادامه حفاری تونل خط سه در جبهه غربی به امامت ۴۹ منتقل شود.

وی اضافه کرد: برهمین اساس انتقال قطعات بزرگ دستگاه که جابجایی آن نیازمند هماهنگی و برنامه ریزی دقیق داشت از ۲۰ خرداد ماه با کمک پلیس راهور آغاز و پیش‌بینی شده بود تا این حجم از انتقال تا حدود ۲۰ تیرماه ادامه پیدا کند.

مدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد تصریح کرد:، اما خوشبختانه با تلاش همکارانم در قطارشهری و همراهی پلیس راهور پروژه انتقال قطعات بزرگ دستگاه مکانیزه حفار به امامت۴۹، ۱۰ روز زودتر از زمان‌بندی انجام شده به پایان رسید.

کیامرز با بیان اینکه مرحله بعدی رنگ آمیزی، اصلاح و تعمیرات مورد نیاز قطعات جهت مونتاژ دوباره است، اظهار کرد: این اقدامات نیز از ۲۵ تیرماه آغاز و از ابتدای مردادماه کار مونتاژ دستگاه حفار شروع می‌شود.

وی ادامه داد: مونتاژ دستگاه تا ابتدای مهرماه زمان‌بر خواهد بود و پس از مونتاژ طبق زمان‌بندی پیش بینی شده، ادامه حفاری تونل خط سه در جبهه غربی از امامت ۴۹ به سمت قاسم آباد به طول تقریب ۹ کیلومتر آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد اضافه کرد: براساس تاکیدات شهردار و سیاست‌های شورای اسلامی شهر با تامین مالی حفاری تونل‌های خط سه و چهاردر سال ۱۴۰۴ به اتمام خواهد رسید.

کیامرز افزود: در مجموع برای حفاری ادامه تونل خط سه و خط چهار به مبلغی حدود پنج هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->