قدردانی شهردار تهران از خدمات و پروژه‌های توسعه‌ای در مشهد شهردار مشهد مقدس: وظیفه شهرداری‌ها خدمت به مردم است سرمایه‌گذاری ۴۰ هزار میلیارد تومانی در دوره ششم شورای مشهد شناسایی ۲۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل در خراسان رضوی| ساماندهی سالمندان متکدی در دستورکار قرارگاه اجتماعی مشهد رضایت مندی زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی از خدمات نوروزی شهرداری مشهد حسامی: حل مسائل اساسی شهری باید ازجمله اهداف زیست‌بوم نوآوری باشد مدیریت شهری مشهد از برنامه‌های خلاقانه و نوآورانه حمایت می‌کند اعزام کاروان ۳۰۰ نفره راهیان نور شهرداری مشهد به مناطق عملیاتی غرب کشور نگرانی از حمله ملخ‌ها به روستا‌های مشهد، بی‌اساس است | اعلام آخرین وضعیت از مناطق درگیر رونمایی از مدل بهینه زیست‌بوم نوآوری مدیریت شهری مشهد + فیلم طراحی و اجرای مدرن‌ترین زمین بازی کودکان در مشهد | تلفیق بازی، یادگیری و خلاقیت راه‌اندازی زیپ لاین، کابل گلایدر، دوچرخه کابلی و پل ماجراجویی در چهار بوستان بزرگ مشهد قصه ناتمام دیوارهای شهرک شهید بهشتی مشهد | ماجرای دیواری که مسیر اصلی خیابان را مسدود کرده است شهردار مشهد مقدس: اگر روش‌های نوین به کمک مدیریت شهری نیاید، امکان اداره شهر را نخواهیم داشت ویدئو | آغاز مسافرگیری فاز اول خط ۳ متروی مشهد از ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ رئیس شورای عالی استان‌ها: دو فوریت طرح اصلاح جزء (۳) بند (ب) ماده (۱۰۶) قانون برنامه پنج‌ساله هفتم، برای برقراری فوق‌العاده خاص کارکنان و کارگران شهرداری‌ها تصویب شد شورای اسلامی شهر مشهد تصویب کرد: نام‌گذاری ۴ سالن ورزشی به نام شهدا | نوسازی ناوگان ون فرسوده و واگذاری ۱۳۰ دستگاه ون «وانا» + فیلم سرویس‌دهی رایگان خط دو متروی مشهد در سالروز شهادت امام‌جعفرصادق(ع) (۴ اردیبهشت ۱۴۰۴) کیفیت هوای کلانشهر مشهد، در مرز آلودگی (۳ اردیبهشت ۱۴۰۴) نوآوری، ضرورت و فرصت پیش‌روی مدیریت شهر
سرخط خبرها

اولویت اول، راه اندازی فاز یک خط سه قطار شهری مشهد است

  • کد خبر: ۱۶۸۵۹۶
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۰
  • ۶
اولویت اول، راه اندازی فاز یک خط سه قطار شهری مشهد است
رییس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اولویت اول ما در حوزه قطار شهری انجام فاز یک خط سه قطار شهری (محدوده میدان شهدا تا پایانه امام رضا (ع)) است که به جد عملیات پیگیری می‌شود و امیدواریم تا انتهای سال جاری امکان تردد ناوگان روی ریل این قطعه فراهم شود. 
مهدی بی باک
خبرنگار مهدی بی باک

به گزارش شهرآرانیوز، ایمان فرهمندی در گفتگو با شهرآرانیوز  اظهار کرد: عملیات حفاری جبهه شرقی خط سه قطار شهری مشهد در اسفند ماه سال گذشته به اتمام رسید و امشب عملیات انتقال دستگاه حفاری تی بی ام به جبهه غربی آغاز شده است.

وی افزود: قطعات مختلف دستگاه در بازده‌های زمانی مختلف منتقل شده است و امشب شاهد انتقال  بزرگترین و سنگین ترین قطعه این دستگاه هستیم. عملیات انتقال این دستگاه حساس و پرخطراست، لذا  تمهیدات ویژه‌ای برای این مقاله جا اندیشیده‌ایم و معابر مختلفی آماده سازی کرده‌ایم.

رییس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: همکاران ما در شرکت قطار شهری و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا مشغول جابه جایی قطعات هستند. 

فرهمندی تاکید کرد: از شهروندان خواهشمندیم در این ایام و با توجه به مسیرهای اعلام شده همکاری لازم را داشته باشند و  از پارک خودروها در مسیرهای اعلام شده خودداری کنند تا عملیات جابه جایی با کمترین آسیب و بیشترین سرعت انجام شود. 

وی ادامه داد: اولویت اول ما در حوزه قطار شهری انجام فاز یک خط سه قطار شهری (محدوده میدان شهدا تا پایانه امام رضا (ع) ) است که به جد عملیات پیگیری می‌شود و امیدواریم تا انتهای سال جاری امکان تردد ناوگان روی ریل این قطعه فراهم شود. 

فرهمندی گفت: همزمان با حفاری خط سه و حفاری خط چهار قطار شهری و ایستگاههای باقی مانده و تکمیل خط دو قطار شهری را در دست اقدام داریم و در حال تدوین پیش نویس قرارداد خرید ناوگان مورد نیاز خط یک هستیم که انشالله بتوانیم ناوگان این خط را تکمیل کنیم و خدمات بهتری ارائه دهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
0
1
انشاا... به فکر قزارشهری در قاسم آباد هم باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
0
2
خداقوت بهتون بده واقعا کار سختیه
گلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
0
1
چرا خط گلبهار راه اندازی نمیشه
سعید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
0
0
باسلام.
جناب رییس کمیسیون لطفا فکر متروی گلبهارم باشید که بعد ازبیشتر از ۱۲سال هنوز نقطه قوتی هم دیده نمیشه برای مردم بی پول ومستضعف گلبهار که از صبح زود تا پایان روز همه کارشون یک طرف دوساعت یا سه ساعت پیمایش داخل اتوبوس های بدقول وبی منطق راننده های مسیر گلبهار مشهد یک طرف!!
چرا یک مسوول دلسوز پیدا نمیشه که این پروژه چندین ساله رو پیگیری کنه!!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
1
0
چرا برای پروژه ها ونام خیابان ها شورای شهر مشهد وشهرداری همش نام عربی می گذارند در الهیه مشهد نام تمام خیابان ها عربی است این همه افراط در نام گذاری ها به نام عربی حیرت اور است .
ن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
0
0
همه دنیا بیش از صد سال پیش قطار شهری داشته اند حالا ما
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->