صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

استفاده موثر از ظرفیت رسانه در مدیریت مصرف آب

  • کد خبر: ۱۷۰۶۰۱
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹
نشست بررسی وضعیت بحران آب مشهد و استان امروز با حضور مدیر کل و‌معاونین صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی و مدیران وزارت نیرو برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی در نشست مشترک با مدیران وزارت نیرو و تبیین چالش‌ها و فرصت‌ها در مدیریت مصرف آب اظهار کرد: آمادگی داریم تا با تهیه و پخش برنامه‌های مختلف در حوزه مدیریت مصرف آب و برق با کارشناسان این حوزه و سایر دستگاه‌ها همکاری کنیم.

محسن نصر پور براستفاده موثر از ظرفیت رسانه‌های استان اعم از خبرگزاری‌ها و مطبوعات در کنار صدا و سیما گفت: با تهیه برنامه‌هایی با محتوای غنی با استفاده از نخبگان عرصه هنر و فرهنگ اعلام امادگی میکنبم.

وی افزود: تشکیل شورای اندیشه ورزی با حضور افراد خلاق، استفاده از آموزه‌های دینی و معرفتی، بهره برداری از قالب‌های اثر بخش و جذاب و ساخت انیمیشن از جمله پیشنهاد‌های صدا و سیما برای اصلاح الگوی مصرف آب در بین اقشار مختلف مردم است.

مدیر کل صدا و سیما خراسان رضوی گفت:سد‌های مشهد و استان در وضعیت حداقلی قرار دارند و در راستای جبران کمبود آب شرب باید اقدامات گسترده‌ای از جمله مدیریت الگوی مصرف در اولویت قرار گیرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.