صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده انتظامی مشهد از جمع آوری و دستگیری ۱۰۹ معتاد متجاهر و خرده فروش موادافیونی در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.  

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد نگهبان بیان داشت: در اجرای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی و در راستای ارتقاء احساس امنیت و ایجاد فضای ناامن برای مجرمان و هنجارشکنان، پلیس مبارزه با موادمخدر مشهد با همکاری کلانتری‌های مشهد تعدادی از پاتوق‌های خرده فروشان موادمخدر را شناسایی کردند.

وی افزود: در این طرح ۳ روزه پس از هماهنگی با مقام قضائی، ماموران انتظامی ضمن دستگیری ۲۶ خرده فروش موادافیونی ۸۳ معتاد متجاهر و کارت خواب را در مناطق حاشیه شهر مشهد جمع آوری و برای درمان به کمپ" ماده ۱۶ دولت" جهت درمان منتقل کردند.

این مقام انتظامی گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه سوداگران مرگ بیش از ۳ کیلوگرم انواع موادمخدر صنعتی و سنتی به همراه تعداد زیادی آلات و ادوات استعمال و توزین موادافیونی کشف و ۳ دستگاه خودرو سواری و ۷ دستگاه موتورسیکلت که برای توزیع موادمخدر استفاده می‌شد را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد مبارزه جدی و قاطعانه با توزیع کنندگان و خرده فروشان موادمخدر را از اولویت‌های اصلی پلیس مبارزه با موادمخدر مشهد عنوان کرد و از شهروندان خواست؛ در صورت اطلاع از توزیع و مصرف مواد در محله خود موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.