آیا روانشناسی مثبت‌اندیشی آینده‌ای در آن دارد؟ به این دلایل مهم شب‌ها از پنکه استفاده نکنید تحول در راهبری افراد کم‌بینا با فناوری واقعیت‌افزوده تماس‌های مزاحمی به اورژانس مشهد همچنان افزایشی است درخواست شهریه ۸۰ تا ۹۵ میلیون تومانی توسط برخی مدارس غیر دولتی پیش‌بینی افزایش دما در کشور (۱۱ تیر ۱۴۰۳) خبر جدید درباره زمان پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان (۱۱ تیر ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: تأخیری در پرداخت حق‌التدریس معلمان نداریم طولانی‌شدن روند بهبود زخم بیش‌از دو هفته، علامت هشداردهنده بیماری سالک است عفونت آنفلوانزای معده به طور معمول، در کودکان بروز می‌کند ثبت نام حج عمره چه زمانی اعلام می‌شود؟ انجام ورزش و فعالیت‌های کاری متناسب با توانمندی بدنی، از انقباضات و درد‌های عضلانی جلوگیری می‌کند ۳۲۰ بیمار فنیل کتونوری زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند ۳ مرکز خدمات جامع سلامت مشهد به صورت آموزشی به بیماران خدمت‌رسانی می‌کنند  این سه محصول آرایشی غیرمجاز هستند | اعلام اسامی از سوی سازمان غذا و دارو
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

۲۸۵ معتاد متجاهر و خرده‌فروش موادمخدر در مشهد جمع‌آوری شدند (۲۹ خرداد ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۷۰۱۷۵
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸
۲۸۵ معتاد متجاهر و خرده‌فروش موادمخدر در مشهد جمع‌آوری شدند (۲۹ خرداد ۱۴۰۲)
فرمانده انتظامی مشهد گفت: در اجرای نهمین مرحله از طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهر مشهد ۲۸۵ معتاد متجاهر و خرده فروش موادمخدر شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد نگهبان اظهارداشت: در اجرای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی نهمین مرحله از طرح ارتقای اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهر مشهد عملیاتی شد.

وی افزود:در این طرح ۲۴ ساعته پلیس مبارزه با موادمخدر مشهد با همکاری کلانتری‌ها ۴۷ خرده فروش موادمخدر را شناسایی و دستگیر کردند.

‌نگهبان تصریح کرد: ۲ کیلو و ۴۸۰ گرم انواع موادمخدر سنتی و صنعتی آماده فروش را کشف و ۱۱ دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع موادمخدر استفاده می‌شد توقیف و روانه پارکینگ شد.

فرمانده انتظامی مشهد گفت:ماموران انتظامی در ادامه این عملیات ۲۳۸ معتاد متجاهر و کارتن خواب را نیز در پاتوق‌های موادمخدر جمع آوری و به کمپ "ماده ۱۶ دولت" منتقل و زیر نظر کارشناسان جهت بهبودی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پلیس خدمتگزار و حامی مردم است و در مبارزه با سوداگران مرگ از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد و از شهروندان تقاضا داریم در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد افیونی موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->