صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: جشنواره بین المللی هنرهای شهری در مشهد یک برند ملی و بین المللی شده است که این امر با مشارکت شما هنرمندان امکان پذیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی ناصحی در مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی هنرهای شهری مشهد اظهار کرد: جشنواره هنری  شهری در مشهد یک برند ملی و بین المللی شده است که این امر با مشارکت شما هنرمندان امکان پذیر شد. با مشارکت همه مسئولان و مدیریت شهری زمینه‌های جدیدی در اکران شهری فراهم  شد که مورد استقبال شهروندان و زائران قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه باید زمینه همکاری مشترک با هنرمندان مشهد مقدس را ارتقا دهیم، ادامه داد: شما پای کار شادی این شهر هستید. استفاده از این هنرمندان و هنر نباید معطوف به نوروز باشد و با شبکه‌سازی، به صورت مستمر از این هنرمندان حمایت کرد.

این عضو شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: هدف اصلی ما از برگزاری این جشنواره‌ها افزایش نشاط مردم است. مردم وقتی در شهر تردد می‌کنند با دیدن آثار هنری باید به وجد بیایند.جشنواره‌هایی همچون جشنواره نور که مورد استقبال مردم قرار گرفت  باید توسعه یابد و کارهای جدید و نوآورانه در عرصه هنری منطبق با تکنولوژی روز ابداع شود و ما از خدمات شما بهره‌مند شویم و مردم هنر شما را ببینند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.