رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کار شورا یک فضیلت انسانی است حاجی‌بگلو: اتفاقات جز با همفکری شکل نمی‌گیرد اعمال قانون ۱۸۵۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری سی‌وسومین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلانشهر‌های کشور در مشهد راهبرد‌های شورای ششم با تمرکز بر مردم پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد ویدئو | علیزاده: افزایش بودجه مناطق کم برخوردار در شورای ششم امید آفرین بود ویدئو | ضمیری: شورای ششم پس از ۱۶ سال طرح تفصیلی مشهد را به سرانجام رساند ویدئو | دائمی: توجه ویژه به سلامت مردم، هدف شورای ششم در زمان آغاز فعالیت ما بود ویدئو | حسامی: چشم انداز ۲۵ ساله تامین آب مورد نیاز فضای سبز مشهد از پساب‌ها محقق خواهد شد ویدئو | حاجی بگلو: توسعه همه جانبه شهر با تاکید بر مناطق کم برخوردار را به انجام می‌رسانیم
سرخط خبرها

دبیرخانه استقبال از بهار ١۴٠٣ به زودی فعال خواهد شد

  • کد خبر: ۱۷۳۴۴۶
  • ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۶
دبیرخانه استقبال از بهار ١۴٠٣ به زودی فعال خواهد شد
رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: دبیرخانه استقبال از بهار ١۴٠٣ به زودی در مشهد مقدس فعال خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین باغگلی، رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در آیین اختتامیه جشنواره بین‌المللی هنر‌های شهری مشهد ضمن تشکر از هنرمندانی که با تلاش خود در بهار ١۴٠٢، باعث حال خوب شهروندان شدند، اظهار کرد: در شرایطی که جامعه به دلایل مختلفی حالش خوب نبود با استفاده از ظرفیت‌های هنری شما هنرمندان، توانستیم حال شهروندان و زائران را در بهار ١۴٠٢ خوب کنیم.  

وی با اشاره به اینکه بهار امسال با سال‌های گذشته متفاوت بود و این امر به دلیل خلاقیت شما هنرمندان رخ داد، افزود: بابت کوتاهی‌های که اتفاق می‌افتد و عدم درک صحیح از هنر و  ارتباط با هنرمندان از همه شما هنرمندان عذر خواهی می‌کنم. یکی از چالش‌های جدی ما این است قواعد و قرارداد‌ها در حوزه هنری که با هنرمندان بسته می‌شود با قرارداد‌ پیمانکار‌های عمرانی تفاوت داشته باشد. اگر بتوانیم تفکیک معنادار در مواجهه با قرارداد‌های حوزه هنری داشته باشیم بیشتر می‌توانیم با هنرمندان همکاری داشته باشیم. امیدوارم این موضوع با کمک اعضای شورا و بخش‌های برنامه ریزی و مالی حل شود.

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد: دبیرخانه استقبال از بهار ١۴٠٣ به زودی فعال خواهد شد. در سال جدید تلاش می‌کنیم بتوانیم نیاز‌های هنری مبنی بر موقعیت‌های واقعی داشته باشیم، زیرا پژوهش‌ها و بررسی نشان می‌دهد نگاه تجمیلی به کار‌های هنری در موقعیت‌ها و رویداد‌های چهارگانه و پهنه هایی همچون پهنه علم، کودک و نور و مانند آن‌ها مورد استقبال قرار گرفت. این پهنه‌ها را در سال جدید توسعه و المان‌های تعاملی را افزایش خواهیم داد و امیدواریم با همت و خلاقیت شما بهار سال ١۴٠٣ را همانند سال‌های گذشته شکوهمند آغاز کنیم.

در مراسم اختتامیه رویداد هنر‌های شهری در حوزه آذین بندی نوری از ١۵ نفر، المان‌های تعاملی١۶ نفر، سرود ٩ نفر، نمایش ١٧ نفر، دیوارنگاری ١٣ نفر، شهرآرایی ١۶ نفر و از ١٨ داور تقدیر شد. همچنین در این مراسم از پوستر جشنواره هنر‌های شهری مشهد در سال ۱۴۰۳ رونمایی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->