صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

آغاز به کار نمایشگاه تخصصی خانواده در مشهد

  • کد خبر: ۱۷۳۹۴۹
  • ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
  • ۲
دومین نمایشگاه تخصصی خانواده عصر چهارشنبه با حضور اقشار مختلف مردم در محل نمایشگاه بین المللی مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه تعدادی از مسوولان به همراه سایر مردم و علاقه مندان فعالیت در حوزه خانواده نیز حضور داشتند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی گفت: این نمایشگاه به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد به همراه مدیریت نمایشگاه بین المللی مرکز استان خراسان رضوی و با برپایی یک هزار و ۴۰۰ عرفه گشایش یافته است.

مهدی رضایی اضافه کرد: محور فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه، خانواده و کودک، خانواده و ازدواج آسان، خانواده و امنیت، خانواده و تغذیه سالم، خانواده و نشاط، خانواده و زینت عفیفانه، خانواده و مشاوره زندگی و خانواده و صنایع دستی بوده است.

وی معرفی ظرفیت‌ها، رونمایی و آشنایی با محصولات جدید حوزه خانواده را از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد و یادآور شد: دومین نمایشگاه تخصصی خانواده در کل فضای نمایشگاهی و در سالن‌های فردوسی، مفاخر، عطار و فضای باز این مجموعه برپا شده و بازدید آن نیز برای عموم رایگان است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی تصریح کرد: این نمایشگاه از امروز تا ۲۵ تیرماه جاری و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است و پیش‌بینی می‌شود حدود ۵۰ هزار بازدید کننده نیز داشته باشد.
وی غرفه ویژه بانوان، فروش اقساطی جهیزیه و برگزاری مراسم عقد چند زوج را از دیگر برنامه های جانبی این نمایشگاه اعلام کرد.

۲۱ تیرماه ۱۴۰۲ مصادف با هشتاد و هشتمین سالروز حمله مزدوران حکومت رضا شاه به مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی جهت کشف حجاب اجباری بانوان است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک زن
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
مسخره بازیشون روز چهار شنبه کم بود حالا نمایشگاه میخاک بزنن نمایشگاه خانواده ? والله بیشتر نمایشگاه مرد سالاری تا خانواده ?
ناشناس
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
مسخره کل دنیا