صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا (ع) از آغاز ثبت‌ نام کاروان‌های زائران پیاده دهه پایانی صفر از نیمه دوم محرم خبر داد.

حسین رضایی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز عنوان کرد: ثبت‌نام کاروان‌های زائران پیاده برای دهه پایانی صفر از نیمه دوم محرم آغاز و تا پایان محرم ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: زمان ثبت‌ نام کاروان‌های زائران پیاده برای مدیرانی که در سال‌های قبل در سامانه ثبت‌ نام داشته‌اند، از طریق پیامک اطلاع‌رسانی به مدیران کاروان‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

رضایی عنوان کرد: با توجه به قرار گرفتن دهه پایانی صفر در تعطیلات تابستانی پیش‌بینی می‌شود بیش از ۵۰۰ هزار زائر پیاده در دهه پایانی صفر به مشهد مشرف شوند.

وی با اشاره به اینکه برای کاروان‌های جدید، ظرفیت ۱۰۰ تا ۱۲۰ نفری در نظر گرفته شده افزود: مدیران کاروان‌های زیارتی ضمن بارگزاری مدارک لازم در سامانه، ضرورت دارد معاون و روحانی کاروان را مشخص و اسامی زائران را به تفکیک مرد و زن ثبت کنند. براساس ثبت‌نام کاروان‌ها، برنامه‌ریزی زمان حرکت و نحوه خدمت‌رسانی در مسیر، استفاده از ظرفیت ایستگاه‌ها و محل اسکان کاروان در مشهد مشخص می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.