صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردار مشهد مقدس در پی بازدید از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری گفت: در این دوره از مدیریت شهری، به همت مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل، باید بهره‌برداری‌های بیشتر و جامع‌تری از ۲هزار تماسی که روزانه با این مرکز گرفته می‌شود، صورت گیرد؛ ۲ هزار تماس هم می‌تواند منتج به ۲ هزار رضایت شهروندی از عملکرد شهرداری شود و هم ۲ هزار نارضایتی...

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندر شریف شهردار مشهد روز گذشته بازدیدی سرزده از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری داشت و امروز در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درباره این بازدید نوشت: «"۱۳۷" شاهراه ارتباطی دوسویه بین مدیریت‌شهری و شهروندان، به عنوان صاحبان اصلی شهر است؛ گنج بی‌نظیری که شهرداری مشهد در دل خود آن را جای داده است.»

آنچه در ادامه می‌خوانید متن پست اینستاگرامی آقای شهردار است:

«مجاوران عزیز مشهدالرضا (ع)، سلام 

روز گذشته فرصت ارزشمندی فراهم آمد تا بازدید سرزده‌ای از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری داشته باشم و با نیرو‌های خدوم این مرکز که در خط مقدم ارتباط با زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی هستند، گپ‌وگفت صمیمانه‌ای داشته باشم؛ همچنین با تعدادی از شهروندان عزیز مکالمه تلفنی داشتم و از نزدیک در جریان مشکلات شهری آنان قرار گرفتم.

"۱۳۷" شاهراه ارتباطی دوسویه بین مدیریت‌شهری و شهروندان، به عنوان صاحبان اصلی شهر است؛ گنج بی‌نظیری که شهرداری مشهد در دل خود آن را جای داده و صندوقچه‌ای از پیشنهادات بکر، نقطه‌نظرات و انتقادات سازنده شهروندانِ دغدغه‌مند مشهدی که دل در گرو توسعه کمی و کیفی شهر امام‌مهربانی‌ها دارند تا خدماتی مطلوب‌تر به زائر و مجاور آقا ارائه شود.

در این دوره از مدیریت شهری، به همت مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل، باید بهره‌برداری‌های بیشتر و جامع‌تری از ۲هزار تماسی که روزانه با این مرکز گرفته می‌شود، صورت گیرد؛ ۲ هزار تماس هم می‌تواند منتج به ۲ هزار رضایت شهروندی از عملکرد شهرداری شود و هم ۲ هزار نارضایتی...»

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.