شهردار مشهد: روند عملیات اجرای پروژه دوربرگردان غیرهم‌سطح شرقی حضرت ابوطالب ادامه دارد درباره قدیمی‌ترین کوچه خیابان عبادی مشهد | گذر «حوض لقمان» که بعدها به «کوی سعادت» رسید نایب رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد: مدیریت شهری مسئولیت دارد زمینه جمع‌آوری سرمایه خُرد مردم را فراهم کند طی سال ۱۴۰۳ چند نفر در مشهد فوت کردند؟ موحدی: کارگروه‌های مختلف در شورای شهر مشهد جهت حمایت از جبهه مقاومت تشکیل شده است| مساله فلسطین باید بزرگ شود نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: امیدوارم همت مجموعه دولت و استان برای قطار سریع السیر مشهد-تهران نتیجه‌بخش باشد سید حسین احمدزاده، سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد شد (۲۰ فروردین ۱۴۰۴) آرایشِ نوروزیِ مشهدِ عزیز! باران بهاری در مشهد آلودگی هوا را شست (۲۰ فروردین ۱۴۰۴) هدف گذاری برای تحقق کامل اهداف پروژه‌های عمرانی شهرداری مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴ علوی مقدم: سال ۱۴۰۴ نویدبخش نشاط اجتماعی و توسعه ورزش در شهر امام رضا(ع) است تدوین بسته جامع سرمایه‌گذاری در دستور کار شهرداری مشهد قرار گرفت باید اقدامات شهرداری مشهد در زبان و ذهن مردم جاری شود ضمیری: نتیجه اقدامات مدیریت شهری کسب رضایت عمومی در سال ۱۴۰۳ بود شهردار مشهد مقدس: توسعه شهر در گرو تعامل سازنده ایست که در مدیریت شهری شکل گرفته است ناصحی: در سال ۱۴۰۴ شهرداری مشهد مکلف به ارتقای نشاط اجتماعی از طریق رویداد‌های ورزشی است چرا تصویب بزرگ‌ترین قرارداد خرید واگن اهمیت دارد؟ | شتاب مترو مشهد با خرید ۶۰ واگن قطار شهری + فیلم عضو شورای اسلامی شهر مشهد: باید اقتصاد درست باشد تا مردم در بستر آن رشد معنوی و تعالی داشته باشند  اجرای ۵۳ عنوان اصلی فعالیت استقبال از بهار توسط معاونت خدمات شهری مشهد مجموع فروش صنایع‌دستی خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۴ به بیش از ۷۸ میلیارد تومان رسید نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس: سال ۱۴۰۴ تلاش‌های مدیریت شهری در دوره ششم به ثمر خواهد نشست
سرخط خبرها

پاسخگویی شهردار مشهد به مطالبات مردمی در تماس با ۱۳۷

  • کد خبر: ۱۷۵۰۲۷
  • ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
پاسخگویی شهردار مشهد به مطالبات مردمی در تماس با ۱۳۷
شهردار مشهد با حضور در اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ به مطالبات مردم پاسخگویی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف در حاشیه بازدید سرزده از اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ و پاسخگویی به تماس‌های شهروندان، گفت: ارتباطات ما با مردم در حوزه مدیریت شهری قالبا از دو طریق روابط عمومی و اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ انجام می‌شود.

وی افزود: در حوزه روابط عمومی موضوعات شهری را از طریق بستر‌های گوناگون به مردم اطلاع‌رسانی می‌کنیم، اما مسیر دوم که برای ما بسیار اهمیت دارد، اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ است که شهروندان از طریق آن نظرات، انتقادات و درخواست‌های خود را به‌صورت لحظه‌ای به مدیریت شهری منعکس می‌کنند.

شهردار مشهد بابیان اینکه فعالیت و کارکرد ۱۳۷ برای مدیریت شهری مهم است، اظهار کرد: البته کار همکارانمان در ۱۳۷ هرچند سخت، اما شیرین نیز است، زیرا در ارتباط با گره‌گشایی از کار همشهریان و حتی زائران امام رضا (ع) است.

قلندر با اشاره به حضور خود در اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ تصریح کرد: معمولاً بازدید‌های ما سرزده و بدون اطلاع قبلی است تا علاوه بر خدا قوت به همکاران، از نزدیک در جریان روند خدمت‌رسانی آنان به مردم و سختی‌های کار همکاران قرار بگیریم.

وی ادامه داد: قدردان زحمات همکاران در ۱۳۷ هستیم، زیرا به‌صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی تماس‌های شهروندان هستند.

شهردار مشهد به پاسخگویی به تماس‌های مردمی در اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ نیز اشاره و خاطرنشان کرد: امروز در حاشیه بازدید از ۱۳۷ به تعدادی از تماس‌های مردمی پاسخ دادم و در این میان آن‌چیزی که مورد توجه قرار گرفت این بود که شهروندان با روحیه باز و محترمانه انتقادات و شکایات خود را به مدیریت شهری منعکس می‌کنند.

قلندر در ادامه گفت: در راستای پاسخگویی بدون واسطه مدیران شهری به مردم حتماً برنامه مناسب و مدونی همچون گذشته برای حضور مدیران در ۱۳۷ خواهیم داشت.

وی افزود: نکته قابل‌توجه دیگر نیز توجه ویژه اعضای محترم شورای اسلامی شهر به حضور در ۱۳۷ و پاسخگویی مستقیم به مردم است که در همین راستا اعضا به‌صورت مستمر در این اداره حضور دارند که این امر نشان‌دهنده جایگاه مهم ۱۳۷ برای مدیریت شهری است.

شهردار مشهد اضافه کرد: با توجه به اهمیت پاسخگویی به مطالبات مردمی و به‌منظور اثربخشی تماس‌های شهروندان، امداد ۱۳۷ به‌صورت ۲۴ ساعته در شهرداری مناطق فعال شده است و موارد خاص و موضوعات مختلف را پیگیری و در حداقل زمان رفع خواهند کرد.

قلندر ضمن تشکر از مردم به‌منظور ارتباط مستمر با مدیریت شهری، ادامه داد: به مدیران تأکید و دستور داده‌ایم به‌صورت مستمر پیگیر مشکلات مطرح‌شده در ۱۳۷ باشند، زیرا این موضوع در رصد و ارزیابی آنان بسیار مؤثر است.

وی افزود: درمجموع هدف ما این است تا سهل‌ترین نحوه ارتباط با مدیران شهری را برای مردم محیا کنیم که یکی از مهم‌ترین این مسیر‌ها اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->