صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

۱۰۰ میلیارد کلاهبرداری با فروش دروغین حواله خودرو

  • کد خبر: ۱۷۷۷۰۴
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
متهمی که با سوء استفاده از اعتماد مردم اقدام به کلاهبرداری ۱۰۰ میلیاردی با ادعای فروش حواله خودرو از شهروندان کرده بود، توسط ماموران پلیس آگاهی نظرآباد دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ محمد نادربیگی جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: با شکایت تعدادی از شهروندان نظرآبادی در خصوص کلاهبرداری میلیاردی از آنان توسط فردی سودجو با شیوه فروش حواله خودرو، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات مقدماتی ماموران انتظامی مشخص شد که فردی با وعده دروغین مبنی بر ارتباط با مسئولان شرکت‌های خودروسازی و سوء استفاده از اعتماد اهالی محل اقدام به اخذ وجوه خریداران خودرو نموده و با عدم ارائه حواله خودروها، مبالغ کلانی را کلاهبرداری کرده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز ادامه داد: ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، متهم شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد که با بررسی‌های تخصصی و شناسایی تعداد ۱۰ مالباخته، مشخص شد که متهم تاکنون مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال از آنها کلاهبرداری کرده است.

سرهنگ کارآگاه نادر بیگی گفت: متهم پرونده با دستور قضائی به زندان معرفی و تحقیقات تخصصی در این خصوص در حال انجام است.

این مقام ارشد انتظامی در پایان به شهروندان توصیه کرد: در مواجهه با افرادی که برای انجام کارهای غیرقانونی درخواست وجه می کنند، ضمن عدم اعتماد به این افراد، موضوع را به پلیس اعلام کنند.

منبع: ایسنا

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.