صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی از مراجعه ۳۰هزار زائر به صورت حضوری و غیرحضوری به اداره‌ گذرنامه مشهد برای صدور گذرنامه زیارتی خبر داد.

سرهنگ امید نودهی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز با بیان اینکه تاکنون استقبال پرشوری از گذرنامه اربعین انجام شده است، اظهارکرد: تاکنون ۱۵هزار نفر از متقاضیان دریافت گذرنامه اربعین، به صورت حضوری و ۱۵هزار نفر از طریق اپلیکیشن "پلیس من" درخواست صدور گواهی اربعین داده‌اند.

وی افزود: زائران در نظر بگیرند درصورتی‌که پاسپورتشان دارای اعتبار است نیازی به مراجعه حضوری ندارند و می‌توانند با همان گذرنامه قبلی خود از کشور خارج شوند.

نودهی گفت: توصیه ما این است که زائران بدون حضور در اداره گذرنامه با مراجعه به اپلیکیشن «پلیس من» خدمات دریافت کرده و نسبت به صدور گذرنامه زیارتی خود اقدام کنند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: اولین استانی بودیم که از مرکز دستگاه چاپ را به مشهد منتقل کنیم و در تلاشیم چاپ گذرنامه زیارتی را هم‌زمان در مشهد هم انجام دهیم، تاکنون ۷۰درصد از گذرنامه‌های زیارتی چاپ و صادر شده‌اند.

وی در پایان گفت: برای تردد با خودروی شخصی تا پایانه مرزی مشکلی نیست، همکاران در استان‌های مرزی تمهیدات خوبی را برای پارکینگ اندیشیده‌اند، قطعا توصیه ما هم از نظر ایمنی و هم از نظر راحتی شهروندان، استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.