چمران: شورا‌های شهر و روستا، انعکاس خواست و سلیقه مردم هستند رئیس دیوان عالی کشور: سبقت در خدمت باید فرهنگ غالب در نظام شورایی کشور باشد + فیلم آموزش ایمنی و مواجهه با حریق برای ۱۲۴ هزار شهروند مشهدی گپ و گفت با میراث دار سنت پرورش اسب یورقه در مهدی آباد| ما که هرچه بردیم، با رفقا خوردیم   شهروند خبرنگار | درخواست به‌سازی پیاده‌رو «ابرار ۱۰» در مشهد + پاسخ سرویس‌دهی رایگان خط‌۲ قطارشهری مشهد در روز شهادت امام‌جعفرصادق‌(ع) اعمال‌قانون ۱۸۱۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۱ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) دردسر‌های بودار همسایگی با انبار‌های خانگی | دپوی ضایعات در منازل مسکونی شهرک صابر مشهد ایست‌کار‌های مشهد، الگوی کشور | بیمه کارگران ایست‌کار‌ها در اولویت باشد هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار گرفت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث ۱۴ بوستان بزرگ در شهر مشهد | پروژه‌های زودبازده‌ برای محرومیت‌زدایی از حاشیه شهر ترافیک سنگین در بولوار ملک‌آباد و وکیل‌آباد مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حاجی بگلو: رویکرد و نگاه شورای ششم، تحقق عدالت‌محوری در مشهد است سردار رادان در مشهد: قسم به خون شهدا که حافظ سنگر حجاب هستیم| توطئه عریانی و برهنگی، برنامه نفوذ دشمن برای براندازی است مشهدالرضا(ع)، هم‌صدا با طنین حجاب و غیرت | اجتماع باشکوه حمایت از «طرح نور فراجا» برگزار شد + فیلم بلاتکلیفی ۴۵۰‌هزار هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی شهروند خبرنگار | درخواست ترمیم آسفالت در بلوار شهید آوینی مشهد + پاسخ شهردار مشهد: کلان‌شهر مشهد در زمینه هوشمندسازی پیشرو است هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پیاده‌روی جاماندگان اربعین از میدان پانزده خرداد مشهد آغاز می‌شود

  • کد خبر: ۱۷۸۸۷۴
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۳
پیاده‌روی جاماندگان اربعین از میدان پانزده خرداد مشهد آغاز می‌شود
معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: حرکت عاشقان امام حسین (ع) از میدان پانزده خرداد تا حرم مطهر رضوی به نیابت زیارت به صورت مردمی صورت می‌گیرد و خدمات شهرداری مشهد شامل برپایی موکب‌ها برای پذیرایی از راهپیمایان تا ارائه تسهیلات حمل و نقلی و پاکسازی معابر و خیابان‌های مسیر راهپیمایی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین باغگلی در جلسه تشریح اقدامات مراسم جاماندگان اربعین اظهار کرد: مراسم آیینی پیاده‌روی جاماندگان اربعین در مشهد مصادف با اربعین حسینی برگزار می‌شود و برای عاشقانی است که دلشان برای مراسم اربعین می‌تپد، ولی به هر دلیلی توفیق حضور در این مراسم را نداشتد.

وی افزود: حرکت عاشقان امام حسین (ع) از میدان پانزده خرداد تا حرم مطهر رضوی به نیابت زیارت به صورت مردمی صورت می‌گیرد و خدمات شهرداری مشهد شامل برپایی موکب‌ها برای پذیرایی از راهپیمایان تا ارائه تسهیلات حمل و نقلی و پاکسازی معابر و خیابان‌های مسیر راهپیمایی می‌شود.

معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بیان کرد: مراسم عزاداری با حضور علما و مداحان اهل بیت (ع)، روز چهارشنبه ۱۵ شهریور ماه ساعت هشت در میدان ۱۵ خرداد با سخنرانی و قرائت زیارت اربعین و نوای مداحان آغاز می‌شود.

باغگلی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی مراسم نیز از طریق اکران شهری، فضای رسانه‌ای و سایر ابزار‌های اطلاع رسانی اعمم از ارسال پیامک انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: در این روز خدمات مختلفی از جمله پذیرایی و اطعام، برنامه هنری و آیینی، غرفه ویژه کودکان و نوجوانان و و پذیرایی و اطعام توسط ۱۱۰ موکب انجام می‌شود. چهار موکب محوری نیز در میدان پانزده خرداد، میدان بسیج، چهارراه دانش- ضلع شرقی و غربی برگزار می‌شود.

معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد تصریح کرد: فضا آرایی شهری نیز شامل ریسه بندی، نصب بیرق، جانمایی قاب عکس، طراحی غرفه‌های عاشورایی و علم‌های هنری می‌شود.

باغگلی گفت: از جمله اقدامات حوزه اتوبوسرانی می‌توان به تقویت خطوط منتهی و عبوری از حرم مطهر به ویژه خط یک BRT، رایگان بودن خطوط منتهی به مسیر پیاده روی، اختصاص هشت دستگاه اتوبوس از بوستان جهانشهر به میدان ۱۵ خرداد و از اقدامات حوزه قطار شهری می‌توان به افزایش زمان سرویس دهی در روز اربعین، کاهش سرفاصله زمانی خط یک و رایگان شهدن مسیر منتهی به حرم اشاره کرد. همچنین پایانه امام رضا و بوستان جهانشهر به عنوان پارکینگ مورد استفاده قرار میگیرد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->