حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد ماجرای آن کوچه بن بست واریز هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم به حساب معلمان تا امشب | پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع «سه‌شنبه‌های مهر» ادامه دارد | افتتاح پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال گُرگرفتگی در خانم‌ها و آنچه باید بدانند چگونه رنج‌هایمان را به گنج تبدیل کنیم؟ چه حرف‌هایی را به کودکان نباید بزنیم؟ آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم؟ توصیه‌های طلایی برای خواب سالمندان علاقه وافر نوجوان‌ها به متفاوت بودن! واریز هدیه روز معلم به حساب فرهنگیان سراسر کشور افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا می‌شود خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت | قالیباف: دولت باید متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند دستگیری ۲۵ داوطلب متقلب در مرحله اول کنکور ۱۴۰۳
سرخط خبرها

افزایش گیت‌های ورود و خروج طرف کشور عراق در ایام اربعین

  • کد خبر: ۱۷۸۵۶۰
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
افزایش گیت‌های ورود و خروج طرف کشور عراق در ایام اربعین
رئیس قرارگاه اربعین فراجا گفت: امسال تعداد گیت‌های ورود و خروج طرف کشور عراق برای اربعین افزایش می‌یابد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار محمد شرفی پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه اربعین در مرز تمرچین اظهار کرد: سال گذشته ناهم ترازی بین تعداد گیت‌های ایران و عراق وجود داشت که به دلیل کم بودن تعداد گیت‌های کشور عراق خدمات دهی با سهولت صورت نمی‌گرفت و کثرت زائران منجر به نارضایتی آنان می‌شد که با پیگیری‌های صورت گرفته امسال طرف عراقی قول داده تعداد گیت‌ها هم افزایش یابد.

رئیس قرارگاه اربعین فراجا با بیان اینکه امنیت و ایمنی دو مأموریت مهم فراجا برای زائران اربعین حسینی (ع) است، گفت: امنیت و ایمنی زائران دو مأموریت بسیار مهم برای فراجا بوده که در این خصوص تمام تلاش بر این است که تجهیزات کنترلی، فناوری، عنصر انسانی آموزش دیده، شیفت بندی مناسب و… را در پایانه مرزی توانمند سازی کرده و خدمات دهی با سهولت انجام پذیرد.

سردار شرفی اظهار کرد: با توجه به تدابیر و پیگیری‌های مستمر به عمل آمده، امسال نسبت به سال گذشته در اغلب حوزه‌ها در مرز تمرچین از وضعیت بهتری برخوردار هستیم.

رئیس قرارگاه اربعین فراجا با تاکید بر اینکه تمامی پارکینگ‌ها می‌بایست استاندارد‌های لازم را داشته باشند، گفت: امسال سعی شده با افزایش تخصیص تعداد پارکینگ‌ها نسبت به این موضوع اقدام شود که به منظور پیشگیری از هر گونه سرقت، آتش سوزی و… نیز تجهیز شده‌اند.

سردار شرفی خاطر نشان کرد: بر اساس تعاملات خوبی که برقرار شده، به منظور تسهیل در تردد زائران با بهتر شدن وضعیت ترافیکی و جاده‌های منتهی به شهرستان پیرانشهر، از جهت افزایش ایمنی زائران نیز حائز اهمیت است و در خصوص تردد اتباع کشور‌های ترکیه، جمهوری آذربایجان و حوزه قفقاز؛ مرز تمرچین در پیرانشهر در نظر گرفته شده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->