صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی از تدوین سند راهبردی روابط عمومی و اطلاع‌رسانی استان خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید ناصر نعمتی صبح امروز در جمع مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی در مشهد گفت: سند راهبردی روابط عمومی استان با کمک هیئت رئیسه و کارشناسان رسانه استان در دست تدوین است.

وی ادامه داد: سه هدف مشخص در این سند پیگیری می‌شود. اول پیش‌بینی بند‌هایی برای روابط عمومی‌های استان است تا فعالیتشان به استناد آن در دستگاه‌های اجرایی تسهیل شود.

نعمتی تصریح کرد: در این سند به مواردی همچون ساختار و بودجه نیز اشاراتی خواهد شد. هدف دوم نیز انسجام‌بخشی به مواردی است که به‌صورت هم‌افزایی در دستور‌کار روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان قرار می‌گیرد.

مشاور استاندار و سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: احساس مسئولیت روابط عمومی‌ها نسبت به مسائل دستگاه‌های دیگر در ‌شهرستان‌ها و استان اهمیت دارد و باید یک الگوی هم‌افزایی ایجاد شود و به‌دنبال تقسیم وظایف در این زمینه هستیم.

به گفته وی، هدف سوم در این سند افق‌ها و چشم‌انداز‌های فعالیت در آینده است.

نعمتی تصریح کرد: برای نخستین بار در استان خراسان رضوی برای تدوین این سند از هوش مصنوعی نیز استفاده می‌شود. امیدوارم به‌زودی فرایند تدوین این سند به پایان برسد و با عملیاتی‌کردن آن گام‌های تازه‌ای در هم‌افزایی روابط عمومی‌ها برداریم.

مشاور استاندار و سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اقدامات هفته دولت باید دسته‌بندی شود و اقدامات شاخص با عنایت به دستورالعمل ارسالی اطلاع‌رسانی خوبی برای آن انجام شود.

وی گفت: این اطلاع‌رسانی و تبلیغات باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که دربرگیری حداکثری داشته باشد و مردم از اقدامات دولت اطلاع کافی‌ پیدا کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.