صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهادکشاورزی شهرستان مشهد گفت: ۳۵۰نانوایی در سطح مشهد و حومه حرم رضوی در دهه پایان ماه صفر سهمیه آرد فوق‌العاده با هدف تامین نیاز زائران و مجاوران دریافت می‌کنند.

سیدعلی‌اکبر نصری سرآسیا در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز افزود: برای این شمار میزان ۳هزار تن  آرد نیمه یارانه‌ای درخواست شده که با آن موافقت شده است.

وی بیان کرد: در برخی از واحد‌ها پنجاه کیسه و در برخی دیگر با فعالیت و پخت بیشتر نان تا صد کیسه سهمیه اضافه تحویل داده خواهد شد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهادکشاورزی شهرستان مشهد با اشاره به فعال بودن دو انبار پشتیبان تامین آرد در این ایام گفت: در بازدید از موکب‌های مستقر شده در محور‌های استان، تامین آرد موکب‌هایی که اقدام به پخت و تامین نان می‌کنند نیز برآورد و انجام خواهد شد.

نصری بیان کرد: هفت واحد صنفی به صورت نانوایی ثابت در حریم حرم رضوی دایر شده است که سه واحد از این شماره به صورت شبانه‌روزی فعالیت دارند.

وی گفت: همچنین دکه‌های نان رضوی آستان قدس و غرفه‌های احداث شده برای عرضه بیست قلم کالای اساسی (به قیمت مصوب و نرخ درج شده روی کالا) نیز عرضه نان بسته‌بندی با قیمت مصوب را خواهند داشت.

وی افزود: همچنین با هدف تامین رفاه حال زائران در محل کمپ غدیر هم عرضه نان یارانه‌ای و نان بسته‌بندی انجام خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.