صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وزیر کشور گفت: موضوع برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی به منظور کاهش آلودگی هوا دنبال می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد وحیدی امروز، ۱۹ شهریورماه، در آیین رونمایی از ۱۲۵دستگاه ون و ۲۵دستگاه اتوبوس که در عرصه صبحگاه سابق ارتش برگزار شد، اظهار کرد: از زمینه‌سازی‌هایی که برای استقبال از زائران حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) انجام شده و همچنین از شهرداری و تمام مسئولانی که در حوزه نوسازی ناوگان شهری اقداماتی انجام دادند که یکی از مهم‌ترین خدمات برای زائران تسهیل حمل و نقل است، تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه برقی‌سازی ناوگان در دستور کار جدی ما قرار دارد که در کاهش آلودگی هوا بسیار تاثیرگذار است، عنوان کرد: از استاندار نیز تشکر می‌کنم که مجدانه و مصرانه از شهرداری در پیشبرد اهداف حمایت می‌کند. امیدوارم بتوانیم در حوزه حمل و نقل درون‌شهری و قطارشهری، تاکسی برقی و حمل و نقل عمومی به استانداردهای خوبی دست پیدا کنیم و آنچه باید، انجام شود.

وحیدی در جمع خبرنگار با اشاره به اینکه طرح حرم تا حرم جزو کارهای بسیار مهم است، تصریح کرد: این طرح برای زوار نقش تعیین‌کننده‌ای دارد. کارهایی که باید به شکل حمل و نقل در شهر تکمیل شود‌ جزو دستورکارهای شهردار است و وزارت کشور نیز کاملا حمایت می‌کند. 

وزیر کشور گفت: هر کاری برای زوار لازم است انجام شده و می‌توانند به بیش از ۷ تا ۸ میلیون زائر که براساس پبش‌بینی‌ها به مشهد می‌آیند، خدمات ارایه دهند.

به گزارش شهرآرانیوز، امروز ۱۲۵دستگاه ون و ۲۵دستگاه اتوبوس با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور در مشهد رونمایی شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.