صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

همزمان با دهه پایانی ماه صفر، از سوی مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی، تحت عنوان «جهاد خدمت» ویژه برنامه‌های آموزشی و قرآنی ویژه کودکان در موکب‌ها و ایستگاه‌های اسکان بین راهی زائران پیاده بین راهی و داخل شهر برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در این باره گفت: در دهه پایانی ماه صفر، جمعی از مربیان مهدالرضا (ع) به موکب‌ها و ایستگاه‌های اسکان بین راهی زائران پیاده منتهی به مشهد مقدس و موکب‌های داخل شهر اعزام می‌شوند و به اجرای برنامه‌های آموزشی قرآن با محوریت آموزش آداب زیارت، نیایش، حفظ سوره با اشاره و مفهوم کودکانه، آموزش آیات و احادیث کاربردی، آموزش نماز و وضو می‌پردازند.

حجت الاسلام سید مسعود میریان ادامه داد: در این موکب‌ها کودکان در قالب بازی، قصه گویی، شعر، نمایش، کاردستی، نقاشی خلاق و نقاشی دیواری با آموزه‌های دینی و سیره ائمه معصومین (ع) آشنا می‌شوند.

وی یادآور شد: هم چنین در ایام دهه پایانی ماه صفر نیز باحضور فعالان قرآنی و قاریان آستان قدس رضوی در موکب‌های بین راهی زائرین پیاده منتهی به مشهد مقدس محافل قرآنی با اجرای برنامه تلاوت اذان، برگزاری محفل قرآن خوانی و جمع خوانی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.