نقش مشاور در ارتقای سلامت جامعه انکارناپذیر است | مردم به مشاوران دارای پروانه تخصصی مراجعه کنند خدا سر کار هم با ما همراه است اهمیت حقوق مردم در قبال یکدیگر در کلام وعاظ| هر چه کنی، به خود کنی خیرین سلامت در حوزه خدمات مشاوره‌ای نقش ویژه‌ای دارند انگیزه‌های بحرانی مردم در مراجعه به مراکز کلینیک و مشاوره در مشهد | مشاوره پیش از ازدواج نیازمند فرهنگ سازی است تاریخ منوّرالفکری در ایران (۱) روشن‌فکری دینی از کمبود نگاه تاریخ‌محورانه رنج می‌برد برگزاری جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام‌رضا (ع) مشهد استقبال زائران و مجاوران بارگاه رضوی از نمایشگاه «در آستان بقیع» بازدید رئیس بعثه مقام معظم رهبری از نمایشگاه «در آستان بقیع» افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت پذیرش زائران مددجو در خراسان رضوی به کجا می‌روم آخر؟ بررسی فضیلت امیرالمؤمنین(ع) در حدیث ردالشمس برگزاری نشست تخصصی «وعده صادق» در مشهد مقدس دومین نشست کارگروه ملی امام‌رضا(ع) در مشهد برگزار شد درباره بانویی نیکوکار که بانی روشنایی حرم مطهر رضوی شد شکر نعمت همجواری با امام رئوف (ع)
سرخط خبرها

افزایش ساعات خدمات‌رسانی چایخانه‌های حرم رضوی در ایام پایانی صفر

  • کد خبر: ۱۸۳۸۶۲
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
افزایش ساعات خدمات‌رسانی چایخانه‌های حرم رضوی در ایام پایانی صفر
همزمان با ایام پایانی صفر، ساعات خدمات‌رسانی چایخانه‌های حرم مطهر رضوی با بهره‌گیری از ظرفیت موکب‌های خدمت‌رسان از شهر‌های مختلف کشور افزایش یافت.

به گزارش شهرآرانیوز، چایخانه‌های حضرت رضا (ع) در صحن‌های کوثر، امام حسن مجتبی (ع)، غدیر و باغ رضوان در ایام پایانی صفر به صورت ۲۴ ساعته فعال خواهند بود و تنها در زمان تعویض شیفت‌های خدمتی، تنظیف و همچنین اقامه نماز تعطیل خواهند بود.

پیش‌بینی شده است در ایام پایانی ماه صفر در مجموع روزانه از ۳۰۰ هزار زائر با توزیع چای متبرک در چایخانه‌های حضرت رضا (ع) پذیرایی شود.
این چایخانه‌ها در این ایام با توجه به حضور پرشور محبان انیس النفوس (ع) در بارگاه ملکوتی رضوی در سه شیفت صبح، بعدازظهر و بامداد علاوه بر توزیع چای متبرک با اقلام متبرکی همچون شربت، کیک و... نیز پذیرای زائر و مجاور خواهند بود.

چایخانه‌های حرم مطهر رضوی در آستانه سالروز شهادت حضرت رضا (ع) در شیفت صبح و بامداد با حضور موکب‌های خدمت‌رسان از استان‌هایی همچون خوزستان، آذربایجان شرقی، فارس، یزد، مازندران و... و در شیفت بعدازظهر با حضور کشیک‌های موظفی خادمیاران فعالیت خواهند کرد.

شایان ذکر است، چایخانه‌های حضرت رضا (ع) در راستای میزبانی شایسته از محبان خاندان عصمت و طهارت (ع) و ایجاد فضایی معنوی برای رفع خستگی آنان زیر نظر معاونت خدمات زائران حرم مطهر رضوی در چهار گوشه این آستان ملکوتی فعالیت دارند. تمامی وسایل و امکانات داخل این چایخانه‌ها نیز با مشارکت ناذران و خیران حرم مطهر تهیه شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->