صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: مجموع اقامت موقت و اضطراری در مساجد، حسینیه‌ها، مدارس علمیه و اماکن وقفی که در اختیار زائران قرار گرفته به ۶۰ هزار نفر رسیده است.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام محمد احمدزاده امروز، ۲۳ شهریورماه، در هفتمین نشست خبری قرارگاه عملیاتی زائران دهه آخر صفر استانداری خراسان رضوی که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه اماکن وقفی در دهه پایانی صفر در خدمت زائران قرار گرفته است. ۶۴ ایستگاه و موکب در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی در محور‌های منتهی به مشهد خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی بیان کرد: مجموع اقامت موقت و اضطراری در مساجد، حسینیه‌ها، مدارس علمیه و اماکن وقفی که در اختیار زائران قرار گرفته به ۶۰ هزار نفر رسیده است. ظرفیت اسکان تقریبا تکمیل شده و از مردم درخواست می‌کنیم هر ظرفیتی دارند در اختیار زائران قرار دهند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مساجد توسط قرارگاه هم محله امام رضا (ع) راهبری می‌شوند که کمک همشهریان را در خدمت گرفته و هم‌افزایی بسیار خوبی در خدمت‌رسانی به زائران شکل داده‌اند.

احمدزاده عنوان کرد: در مواکب منتهی به مشهد ۱۰۰ هزار بطری آب معدنی توزیع شده و خدمات بهداشتی و درمانی انجام می‌شود. ۱۱۰ نفر خواهر و برادر مبلغ و روحانی کار تبلیغ را انجام می‌دهند. ۵۰۰ برنامه سخنرانی، توزیع ۲۰ هزار محصول فرهنگی و توزیع ۵۰۰ هزار صبحانه، ناهار، شام و میان‌وعده از جمله اقدامات ما بوده است.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.