اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | حسامی: چشم انداز ۲۵ ساله تامین آب مورد نیاز فضای سبز مشهد از پساب‌ها محقق خواهد شد ویدئو | حاجی بگلو: توسعه همه جانبه شهر با تاکید بر مناطق کم برخوردار را به انجام می‌رسانیم ویدئو | سلیمی: توسعه خانواده محور و حمایت از زنان سرپرست خانوار از سیاست های کلی شورا ششم است ویدئو | فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه های سطحی فاصله بگیریم بیشترین فوتی‌ تصادفات موتورسیکلت در مشهد مربوط به عابر و سرنشین است | کاهش ۵۰ درصدی سوانح رانندگی امکان پذیر است ویدئو | موحدیان: تامین منابع و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از راهبرد‌های شورای ششم بود ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است برخورد با تخلیه فاضلاب در کشف‌رود تا پایان اردیبهشت
سرخط خبرها

ورود ۲۴۰ هزار و ۷۸۷ نفر به مشهد مقدس در روز ۲۲ شهریور ۱۴۰۲

  • کد خبر: ۱۸۴۲۲۹
  • ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵
ورود ۲۴۰ هزار و ۷۸۷ نفر به مشهد مقدس در روز ۲۲ شهریور ۱۴۰۲
مدیرکل امور رفاهی زائرین استانداری خراسان رضوی گفت: آمار ورودی ژائران به مشهد در ۲۲ شهریورماه امسال ۲۴۰ هزار و ۷۸۷ نفر بوده است که ۱۱ هزار و ۷۰۸ نفر از طریق هوایی، ۲۰ هزار و ۷۲۴ نفر ریلی، ۳۷ هزار و ۳۹۵ نفر جاده‌ای و ۱۷۰ هزار و ۹۶۰ نفر به صورت شخصی وارد مشهد شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدعلی توسلی امروز، ۲۳ شهریورماه، در هفتمین نشست خبری قرارگاه عملیاتی زائران دهه آخر صفر استانداری خراسان رضوی که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: تاالان در خدمت‌رسانی به زائران موفق بودیم و امیدواریم در روز‌های باقیمانده نیز خدمات‌رسانی خوبی داشته باشیم.

وی بیان کرد: از دو روز گذشته که زائران پیاده در مسیر بودند ۵۰ دستگاه اتوبوس شهری در مسیر جاده قدیم در حال سرویس‌دهی هستند. تاکنون ۳۵ هزار پتو و ۱۳ هزار موکت بین مواکب توزیع شده است.

توسلی با بیان اینکه در مسیر ملک‌آباد به مشهد با پیگیری‌هایی که انجام شد تمام موکب‌ها نیاز خود به سیلندر گاز را ثبت کردند، عنوان کرد: ۶۰۰۰ سیلندر گاز در مواکب جاده‌های منتهی به مشهد توزیع شده است. چهار خاور برای تامین سیلندر گاز نیز فعال هستند. از دیشب سه ایستگاه به صورت شبانه‌روزی فعال شده تا در زمینه تامین سیلندر گاز خدمت‌رسانی کنند.

مدیرکل امور رفاهی زائرین استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از اربعین تاکنون ۶۵ میلیون لیتر بنزین در محور‌های خراسان رضوی مصرف شده است.

وی با اشاره به اینکه دیشب در ملک‌آباد که ظرفیت ۴۸ هزار نفری برای اسکان زائران پیاده تکمیل شده، تصریح کرد: در ملک‌آباد جمعیت بیشتری نیز استقرار داشتند. از محور قوچان ۳۰ هزار نفر زائر پیاده آمدند و ۵ هزار نفر در مسیر هستند. از محور کلات نیز ۲ هزار نفر در مسیر قرار دارند. ۴۰ هزار نفر از فریمان به سمت مشهد آمده اند.

توسلی گفت: آمار ورودی در ۲۲ شهریور ۲۴۰ هزار و ۷۸۷ نفر بوده که ۱۱ هزار و ۷۰۸ نفر از طریق هوایی، ۲۰ هزار و ۷۲۴ نفر ریلی، ۳۷ هزار و ۳۹۵ نفر جاده‌ای و ۱۷۰ هزار و ۹۶۰ نفر به صورت شخصی وارد مشهد شدند. آمار اسکان نیز تاکنون ۳ میلیون و ۴۶۳ هزار و ۸۰ نفر شب بوده که ۸۷ درصد مراکز اسکان اضطراری و ۱۵ درصد سالن‌های ورزشی نیز تکمیل شده است.

منبع: روابط عمومی استانداری خراسان رضوی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->