صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از افتتاح ۱۹ پروژه تاسیسات گردشگری خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ یوسف بیدخوری در نشست خبری هفته گردشگری که ظهر امروز ۴ مهرماه در هتل سی نور مشهد برگزار شد با اشاره به برنامه‌های این هفته اعلام کرد: شعار جهانی روز گردشگری امسال "گردشگری و سرمایه گذاری سبز" اعلام شده است.
وی ادامه داد: به مناسبت هفته گردشگری، ۱۹ پروژه تاسیسات گردشگری در خراسان رضوی از طریق ویدئو کنفرانس با حضور وزیر محترم میراث فرهنگی دولت سیزدهم برگزار خواهد شد.

بیدخوری افزود: ۵ هتل، یک هتل آپارتمان، یک مرکز تفریحی، ۳ اقامتگاه بومگردی و ۹ دفتر مسافرتی در شهر‌های مشهد، تربت جام، تایباد و کاشمر افتتاح خواهد شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی اذعان کرد: یکی از اقدامات کمتر انجام شده، برگزاری تور‌های مشهدگردی است که در این هفته و با همکاری شهرداری مشهد تور‌های با تخفیف ویژه راه‌اندازی خواهد شد.

بیدخوری ادامه داد: امسال و برای نخستین بار، ۲ تور مشهدگردی ویژه بازنشستگان به مناسبت روز سالمند در ۸ مهر و تور ویژه ناشنوایان و معلولان در ۹ مهر به مناسبت روز جهانی ناشنوایان برگزار خواهیم کرد تا تکریم این اقشار صورت پذیرد.



وی خاطرنشان کرد: به مناسبت این هفته و با همکاری جامعه حرفه‌ای هتلداران، تخفیف ویژه ۳۰ الی ۵۰ درصدی را برای تمامی واحد‌های اقامتی رسمی خراسان رضوی تدارک دیده ایم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در پایان عنوان کرد: در حوزه گردشگری کشاورزی، جشنواره ملی گردشگری پسته در منطقه فخرآباد انجام خواهد گرفت و بازدیدی از کاروانسرای فخرآباد به عنوان کاروانسرای ثبت جهانی شده خواهیم داشت

بیدخوری در مورد سیم کارت‌های بدون فیلتر به گردشگران تصریح کرد: هنوز در مشهد اجرایی نشده است و با توجه به صحبت‌های وزیر محترم و معاون گردشگری وزارتخانه، این احتمال وجود دارد که پس از تهران، در مشهد هم اجرایی شود. به هر حال، گردشگر خارجی باید با خانواده خود در تماس باشد و نیازمند پل ارتباطی ساده تری می‌باشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.