صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: زنان ما در بخش‌های اختراعات و ابداعات بالاتر از متوسط جهانی حرکت می‌کنند. وضعیت نیروی انسانی ما در بخش توسعه در سطح کشورهای پیشرفته است و نتوانسته‌ایم این را به جهان آنگونه که باید منعکس کنیم.

«انسیه خزعلی» معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در گفتگو با شهرآرانیوز در حاشیه برگزاری اولین جشنواره بین المللی رسانه خورشید گفت: جشنواره خورشید در راستای تبیین و نشان دادن واقعیت زنان ایران است.

وی افزود: با توجه به تحریم‌هایی که صورت گرفته است و آنچه که از زنان در رسانه‌های جهانی توسط استکبار و بوق‌های رسانه‌ای انجام گرفته، ما وظیفه داریم از رسانه‌ها بخواهیم که به ایران بیایند و از نزدیک مسائل زنان و پیشرفت‌های زنان را ببینند و حقایق جامعه ایران را از داخل ایران گزارش کنند. امیدواریم این موضوع آغازی باشد برای اینکه کار‌های بزرگتری انجام بگیرد.

خزعلی خاطرنشان کرد: زنان ما در بخش‌های اختراعات و ابداعات بالاتر از متوسط جهانی حرکت می‌کنند. وضعیت نیروی انسانی ما در بخش توسعه در سطح کشور‌های پیشرفته است و نتوانسته‌ایم این را به جهان آگونه که باید منعکس کنیم. برعکس دشمن تلاش کرده است چهره مخدوشی را از زن ایرانی نشان دهد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور افزود: امیدواریم با ارتباط مستقیمی که با رسانه‌های دنیا برقرار می‌کنیم، بخشی از این تبلیغات سوء را از بین ببریم.

خزعلی تبیین حقیقت و بیان مستقیم مسائل زن ایرانی بدون واسطه و بدون روتوش را عاملی مهم دانست و گفت: این برنامه، هر دو سال یکبار برگزار خواهد شد. اما در فاصله برگزاری برنامه و به مناسبت‌های مختلف، ارتباطاتی با رسانه‌ها خواهیم داشت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.