سرخط خبرها

روزنامه نگار عمانی: رسوم ایرانی جذاب است

  • کد خبر: ۱۸۶۳۴۴
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
روزنامه نگار عمانی: رسوم ایرانی جذاب است
روزنامه نگار عمانی گفت: زنان در ایران آنگونه که برخی از رسانه‌ها معرفی می‌کنند و آن‌ها را محصور و محدود می‌دانند، نیستند.

به گزارش شهرآرانیوز، خانم فائزه محمد اهل کشور عمان و ساکن مسقط مدیر تحریر نشریه الکترونی «شئون عمانیه» است که همسرش «صالح بن عبدالله البلوشی» مسئولیت آن را به عهده دارد. او نویسنده کتابی با عنوان «فی قلب إیران.. الطواف فی بلاد فارس» (در قلب ایران، گردشی در سرزمین فارس) توسط «الموسسه انتشار العربی» بیروت به رشته تحریر درآورده است.

خانم فائزه محمد می‌گوید این کتاب در تیراژ ۳ هزار نسخه منتشر شده و تمام نسخ آن هم به فروش رفته و مترصد این است که چاپ دوم کتاب خود را به بازار نشر عرضه کند. البته این کتاب در سایت آمازون هم موجود است.

او تلاش کرده است با مخاطب خود در شهر‌های مختلف ایران و در نقاطی از قبیل بازارها، نقاط تاریخی، اماکن مذهبی، و همچنین اماکن مدرن امروزی گشت و گذار کند. لباس‌های ایرانی بپوشد و مشاهدات خود را از نقاط مختلف ایران ثبت کند. او تلاش کرده است تصویری واقعی و به دور از تخیلات و یا آنچه رسانه‌ها از ایران ترسیم می‌کنند را معرفی کند.

به اعتقاد او، ایران کشوری است که طوایف و ادیان مختلف در آن زندگی می‌کنند و حکومت ایران تلاش می‌کند از تمامیت ارضی و اسلام و دین وشریعت دفاع کند.

او زنان در ایران آنگونه که برخی از رسانه‌ها معرفی می‌کنند و آن‌ها را محصور و محدود می‌دانند، نیستند.

وی شعر و ادبیات و تاریخ ایران را تا حدودی می‌شناسد و مقاله‌ای نیز با عنوان «ایران بعیون عمانیه» منتشر کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->