صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

واگذاری پرسپولیس و استقلال در نیمه اول سال ۹۹

  • کد خبر: ۱۸۸۴۸
  • ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶
سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان وعده داد که باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در نیمه نخست سال ۱۳۹۹، به بخش خصوصی واگذار خواهند شد.
به گزارش شهرآرانیوز، مسعود سلطانی‌فر در مجمع باشگاه استقلال که عصر دوشنبه در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، با بیان اینکه در فرآیند خاصی هستیم که باید زمینه‌های لازم برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی را فراهم کنیم، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با تمهیداتی که بعمل آمده مراحل تکمیلی را انجام بدهیم و وضعیت املاک و دارایی‌ها مشخص شود تا به امید خدا در نیمه اول سال آینده با توافق وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان خصوصی سازی، این واگذاری را انجام دهیم.

سلطانی فر تصریح کرد: خوشبختانه شفافیت مالی و روند صحیح مدیریتی و تعیین و تکلیف بدهی‌ها و مالیات‌ها وضعیت خوبی را برای واگذاری استقلال و پرسپولیس فراهم کرده است.

وی تاکید کرد: خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس یک اتفاق خوب ملی است. اگر یک روز زودتر هم امکانپذیر باشد، این واگذاریی را سریعتر انجام می‌دهم چرا که راه توسعه فوتبال پرسپولیس و استقلال واگذاری آن‌ها به بخش خصوصی است. تردید ندارم این بخش می‌تواند به خوبی موجب توسعه و سامان بیشتر این دو باشگاه شود.

سلطانی فر همچنین گفت: تا زمانی که این باشگاه‌ها دولتی اداره می‌شوند، مشکلات آن‌ها ادامه دار خواهد بود و ما دوست و همراه بخش خصوصی هستیم.

در جلسه مجمع باشگاه استقلال گزارش‌های حسابرسی شرکت استقلال منتهی به خرداد امسال به تصویب اعضا رسید.
 
منبع: ورزش‌سه
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.