تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

مدیرعامل استقلال انتخاب شد

  • کد خبر: ۱۸۹۵۰
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۱
مدیرعامل استقلال انتخاب شد
خبرها حاکی از آن است اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال، «علی فتح‌الله‌زاده» را به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب کردند، اما برای معرفی رسمی اختلاف نظر‌هایی وجود دارد.
به گزارش شهرآرانیوز، جلسه هیات مدیره استقلال از بعدازظهر دیروز و با حضور اعضای تصمیم‌گیر این باشگاه برگزار شد و حاضرین روی مدیریت علی فتح الله زاده به اجماع رسیدند. اما در شرایطی که فتح الله زاده موافقت خود برای بازگشت به استقلال اعلام کرده بود، تماس‌های مکرر یکی از اعضای هیات مدیره استقلال را جواب نداد تا این پرونده همچنان باز بماند.

البته گفته می‌شود فتح الله زاده دوباره با این عضو تماس گرفته و اعلام کرده در جلسه‌ای که آن‌ها حاضر باشند، حضور پیدا می‌کند و حاضر است رسما مدیرعامل استقلال بشود.

این خبر‌ها در شرایطی از این جلسه به بیرون درز پیدا کرده که از دو روز پیش اخباری زیادی مبنی بر مدیریت فتح الله زاده در استقلال منتشر شده است و او نیز به نظر علاقمند به پذیرش این پست است؛ پستی که هویت او در فوتبال ایران را شکل داده است.

با این حال در شرایطی که همه چیز برای انتخاب و معرفی فتح الله‌زاده به عنوان مدیرعامل جدید آبی‌ها گواهی دارد، افراد نزدیک به باشگاه مدعی هستند طی ۲۴ ساعت آینده مدیرعامل استقلال به صورت قطعی مشخص خواهد شد.
 
منبع: ورزش‌سه
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->