جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران
سرخط خبرها

سپاهان - پرسپولیس/ ال‌کلاسیکوی مدیران

  • کد خبر: ۱۸۸۲۳
  • ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴
سپاهان - پرسپولیس/ ال‌کلاسیکوی مدیران
جنجال‌های بازی جنجالی سپاهان و پرسپولیس در بیرون از مستطیل سبز بالا گرفت.
برای اولین‌بار در طول تاریخ لیگ برتر ایران، تیم میزبان به مسابقه نرسید؛ اما تیم میهمان در زمین حاضر شد و یک ساعت برای میهمان وقت تلف کرد، ولی این میزبان بود که نیامد. سپاهانی‌ها که از ساعت۱۴ قصد عزیمت به‌سمت ورزشگاه نقش‌جهان را داشتند، با تأخیر زیاد به ورزشگاه رسیدند و بالاخره بعد از گذشت حدود ۲ ساعت از زمانی که بازی باید آغاز می‌شد (۱۶:۱۵)، یعنی ساعت ۱۸:۳۰ وارد زمین چمن شدند؛ اما نه برای برگزاری مسابقه، بلکه برای برگزاری یک جلسه تمرینی در ورزشگاه نقش‌جهان.

جنگ رسانه‌ای مدیران ۲ تیم
محمدحسن انصاری‌فرد و مسعود تابش دیروز در مصاحبه‌هایی جنجالی از خجالت هم درآمدند و مدیرعامل سرخ‌پوشان مدعی است که سپاهانی‌ها اراده‌ای برای برگزاری بازی نداشته‌اند و تابش هم قویا اعلام می‌کند که برای انجام مسابقه آماده بوده‌اند، ولی شرایط مختلف اجازه حضور بموقع این تیم در زمین را نداده است. باشگاه سپاهان البته عصر دیروز طی یک بیانیه، مدیرعامل سرخ‌ها را نابالغ و نوجوان خطاب کرد و از مقامات انضباطی و قضایی فوتبال ایران خواست تا به دور از غوغاسالاری، رأیی عادلانه صادر کنند و بیش از گذشته کلیت جامعه هواداری فوتبال ایران را مأیوس نکنند.

ادعای سپاهان برای برگزارنشدن بازی چیست؟
مسئولان سپاهان و هواداران این تیم با انتشار تصویری از مقابل هتل این تیم در اصفهان مبنی بر تجمع هواداران در مقابل درِ هتل و جلوگیری از خروج این تیم و عزیمت به ورزشگاه، خودشان را از هرگونه کم‌کاری برای ورود به ورزشگاه مبرا دانستند. حتی دراین‌میان خبری هم مبنی‌بر پنچرشدن اتوبوس حامل بازیکنان سپاهان منتشر شد که صحت آن ازسوی سپاهانی‌ها تأیید نشد؛ البته فرمانده یگان ویژه استان اصفهان تأکید کرد که هیچ تعرضی به کاروان سپاهان نشده است و آن‌ها «خودشان دیر از هتل درآمدند». در ادامه و درحالی‌که دقایق اندکی به بازی مانده بود، سپاهان از هتل راهی ورزشگاه شد؛ اما این زمان برای رسیدن کافی نبود تا بازی طبق قوانین، نیم‌ساعت عقب بیفتد. درنهایت و درحالی‌که سپاهان دقایقی بعد از به‌تأخیرافتادن بازی به ورزشگاه رسیده بود، گروه داوری و پرسپولیسی‌ها وارد زمین شدند و مراسم ابتدایی را برگزار کردند؛ اما باز هم خبری از تیم قلعه‌نویی نبود. درنهایت، طاقت داور و پرسپولیسی‌ها سرآمد و همگی راه خروج از ورزشگاه را در پیش گرفتند تا در بهت و تعجب همگان، مهم‌ترین بازی هفته بیستم لغو شود و مسئولان سپاهان از مدیرعامل تا سرمربی، اتفاقات این دیدار را با بازی فینال جام حذفی مقایسه کنند و بگویند که داور می‌توانست تا ۴ ساعت صبر کند!

واکنش فرمانده یگان ویژه استان اصفهان
مسئولان سپاهان با استفاده از تصاویر منتشرشده از تجمع تعدادی از هواداران این تیم در مقابل هتل، مدعی هستند که هواداران اجازه خروج به تیم میزبان نداده‌اند. فرمانده یگان ویژه استان اصفهان این ادعا را رد کرد و گفت همه‌چیز آماده برگزاری این بازی بوده و کسی برای خروج سپاهانی‌ها از هتل مزاحمت ایجاد نکرده است و آن‌ها خودشان دیر از هتل راه افتادند. این ادعا اگر صحت داشته باشد، سپاهان طبق سناریویی ازپیش‌ تعیین‌شده قصد بازی‌نکردن در این دیدار را داشته، چراکه فرمانده یگان‌ویژه می‌گوید هواداران مزاحمتی برای این تیم نداشتند.

سپاهانی‌ها به زمین نیامدند
پرسپولیسی‌ها ازجمله گل‌محمدی می‌گویند سپاهان دقایقی قبل از سوت آغاز بازی به ورزشگاه رسید، اما وارد زمین نشد تا بعد از چند دقیقه گرم‌کردن آماده مسابقه شود. این ادعایی است که سپاهانی‌ها هم آن را رد نمی‌کنند و می‌گویند در تونل ورزشگاه حاضر شدند. درواقع تیم میزبان به‌جای ورود به زمین مسابقه یا گرم‌کردن در زمین چمن، به گفته مدیرعامل باشگاه، راهرو‌های ورزشگاه نقش‌جهان را برای این کار انتخاب کرد تا کماکان در زمین آفتابی نشود.

کمیته انضباطی ظرف یک هفته رأی را اعلام می‌کند
اکنون تصمیم با کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال است. آن‌ها تصمیم می‌گیرند که بازی تکرار یا ۳بر ۰ به سود تیم میهمان شود. سپاهانی‌ها مدارک و اسناد لازم مبنی‌بر مزاحمت هواداران برای خروج این تیم از هتل را به کمیته انضباطی ارسال کرده‌اند؛ اما در سوی مقابل، گزارش ناظر بازی از تعلل این تیم در ورود به زمین و ادعای فرمانده یگان ویژه استان اصفهان نیز موجود است. پرسپولیسی‌ها نیز معتقدند که سپاهان قصد شرکت در مسابقه را نداشته و حتی اعلام تأخیر نیم‌ساعته برای بازی و رسیدن به ورزشگاه هم موجب ورود این تیم به زمین نشده است. ابوالفضل حسن‌زاده، سرپرست کمیته انضباطی، درباره اتفاقات و حواشی بازی ۲ تیم سپاهان و پرسپولیس گفت: با دریافت گزارش مربوطه، به‌صورت فوق‌العاده جلسه تشکیل و طبق مقررات، ظرف یک هفته تعیین‌تکلیف می‌کنیم. براین‌اساس، دفاعیات هر ۲ باشگاه اخذ شده است و بر اساس گزارش و دفاعیات، تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->