صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بنیاد فرهنگی و اجتماعی افغانستانی‌های مقیم ایران با صدور بیانیه ای، ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، جنایات رژیم غاصب اسرائیل را در مناطق اشغالی محکوم کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، بنیاد فرهنگی و اجتماعی افغانستانی‌های مقیم جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای، ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، جنایات رژیم غاصب اسرائیل را در مناطق اشغالی محکوم کرد و خواستار پایان بخشیدن به ادامه جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر وکودک کش صهیونیستی شد.

در بخش‌هایی از این بیانیه آمده است:

چه زود وعده‌های الهی تحقق پیدا کرد و اراده و عزم فولادین رادمردان جبهه مقاومت که از سنگ و فلاخن آغاز و به پهباد و موشک‌های میان برد کنونی انجامیده، واقعیت نظام سست‌تر از لانه عنکبوتی‌شان را به رغم آشکار ساختن، به شدت درهم پیچیده است.

ما مهاجرین افغانستانی‌های مقیم جمهوری اسلامی ایران، ضمن تقدیر و تشکر از رزمندگان و فرماندهان جبهه مقاومت درخصوص فرو پاشاندن هیمنه پوشالی گنبد دروغین به اصطلاح آهنین دشمن، به یکایک این رزمندگان دست مریزاد گفته و در حمایت همه جانبه آنها، با تمامی توان اعلام حضور وهم افزایی می‌نمائیم.

از همه جوامع اسلامی و بین المللی خواستاریم تا با حضور فعال و انسان دوستانه در عرصه همکاری‌های سیاسی اقتصادی، محکومیت اشغالگران و ارسال کمک‌های بشر دوستانه و پایان بخشیدن به ادامه جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر وکودک کش صهیون، ایفای وظیفه اسلامی وانسانی نمایند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.