صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مراسم تودیع و معارفه معاونین پیشین و جدید شهرداری منطقه۷ با حضور معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، قاسم زوکی‌نژاد در این مراسم گفت: بررسی کارنامه درامدزایی بایستی یکی از شاخص‌های اصلی در جابجایی‌ها و ارتقای سازمانی مدیران میانی باشد.
معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد با اشاره به رکود اقتصادی حاکم بر جامعه عنوان کرد: تغییر نگاه مدیریت شهری در حوزه ارتقای شغلی و جانمایی مدیران بر اساس عملکردشان در حوزه درآمدی، ضروری است؛ چرا که هرگونه فعالیت در سایر وظایف سازمانی شهرداری، مستلزم تامین نیاز‌های مالی است.
زوکی نژاد با تاکید بر همراهی بیشتر با شهروندان و سرمایه‌گذاران افزود: تشکیل جلسات منظم با صاحبان سرمایه و گره‌گشایی از پرونده‌های راکد، علاوه بر ایجاد رضایت عمومی، زمینه‌های کسب درآمد‌های پایدار را برای شهر مهیا خواهد کرد.
وی با اشاره به طرح تخفیفات ویژه شهرداری تاکید کرد: اطلاع‌رسانی دقیق به شهروندان جهت استفاده از این فرصت استثنایی ضروری است؛ چرا که ادامه این طرح در فصل زمستان تایید هنوز نشده است و فقط تا پایان آذرماه امکان استفاده از این تخفیف‌های چندسطحی وجود دارد.
در پایان این مراسم از زحمات مجید حیدری تقدیر و مجید سالارنژاد به عنوان معاون جدید اداری و مالی شهرداری منطقه ۷ معرفی شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.