صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردارمشهد با تقدیر از قهرمانان و مدال آوران ناشنوا گفت: مدیریت شهری از حوزه ورزش ناشنوایان حمایت می کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمد رضا قلندرشریف، در مراسم تقدیر از قهرمانان و مدال آوران ناشنوای مشهد که با حضور رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر برگزارشد افزود: بسیار خوشحالیم که میزبان قهرمانان و پهلوانان مدال آور ناشنوای شهر به ویژه پیشکسوتان ورزش ناشنوایان هستیم .

وی اضافه کرد: مسلما قهرمانی ها و کسب مدال های رنگارنگ کشوری و ملی توسط ورزشکاران رشته های مختلف از جمله ناشنوایان عزیز شادی و نشاط برای مردم به دنبال دارد و باعث برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف می شود.

شهردارمشهد با بیان اینکه مدال آوری،قهرمانی و مدال آوری ورزشکاران ناشنوا و سایر پارا المپیکی های عزیز برای ما ارزشمندتر است اظهارکرد: جایگاه شما ورزشکاران در جامعه بسیار فراتر از این تجلیل ها است.

قلندر،تصریح کرد: ورزشکاران ناشنوا با وجود تمامی مشکلات با عزمی مثال زدنی در میادین ورزشی حضور پیدا می کنند و در رقابت های جهانی می درخشند که این تلاش و پشتکار قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: مدیریت شهری به مدال آوران و قهرمانان شهر افتخار کرده و در این مسیر از شما حمایت خواهد کرد.

شهردارمشهد با اشاره به اینکه در همین راستا مجموعه ها و سالن های ورزشی مدیریت شهری در اختیار ورزشکاران عزیز ناشنوا خواهد بود اظهارکرد: معتقدیم باید با همکاری اداره کل ورزش و جوانان،سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری و کمیسیون ویژه ورزش و جوانان شهر اقداماتی را برای حضور پررنگتر ورزشکاران ناشنوا در مجموعه ها و زمین های ورزشی متعلق به شهرداری فراهم کنیم.

قلندراضافه کرد: هیئت ورزش های ناشنوایان موضوعات و نیازهایی را که تا کنون در حوزه ورزش ناشنوایان در احداث زمین های ورزشی نادیده گرفته شده به سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری منتقل کنند تا این موارد در احداث سالن ها و زمین های ورزشی جدید مورد توجه قرار گرفته و ایجاد شود.

وی درادامه گفت: در راستای حمایت از ورزش ناشنوایان آمادگی داریم تا با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان میزبانی مسابقات لیگ کشوری ناشنوایان را در مشهد به عهده بگیریم تا برای تلاش بیشتر ورزشکاران ناشنوای عزیز شهرمان برای حضور در میادین ورزشی و افتخارآفرینی های بیشترمشوق باشد.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.