تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است برخورد با تخلیه فاضلاب در کشف‌رود تا پایان اردیبهشت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط پاک قرار گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) محدودیت ترافیکی بولوار ابوطالب به سمت چهارراه احمدآباد به دلیل نشست زمین در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اجرای عملیات رفع خطر محل فرونشت بولوار کلاهدوز مشهد + فیلم و تصاویر بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان‌رضوی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر کار: مشهد الگوی موفق توسعه حمل‌و‌نقل ریلی در سایر کلانشهر‌هاست ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد
سرخط خبرها

ایجاد دهکده ورزشی در بوستان ۷۳ هکتاری کرامت مشهدمقدس

  • کد خبر: ۱۹۲۲۲۷
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
ایجاد دهکده ورزشی در بوستان ۷۳ هکتاری کرامت مشهدمقدس
شهردار مشهدمقدس از ایجاد دهکده ورزشی در بوستان ۷۳ هکتاری کرامت این شهر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف در جمع هیات رییسه فدراسیون وزنه‌برداری اظهار داشت: خوشحالیم که فدراسیون وزنه‌برداری یک فدراسیون کاملا ورزشی با حضور چهره‌های شاخص این رشته است.

وی افزود: دیدگاه مدیریت شهری به ورزش یک دیدگاه ویژه به حوزه ورزش‌های پایه و زیرساختی است؛ در حوزه زیرساخت‌ها یکی از زیباترین بوستان‌های بانوان کشور به نام شهربانو را راه‌اندازی کرده‌ایم که دارای پیوست زیرساختی برای ورزش بانوان است.

شهردار مشهدمقدس ادامه داد: بوستان ۷۳ هکتاری در منطقه شهرک شهید رجایی در حال احداث است و حالت یک دهکده ورزشی کوچک نیز برای آنجا مدنظر است و قطعا می‌توان بخشی از این ظرفیت‌ها را در اختیار وزنه‌برداری قرار داد.

وی افزود: یک مجموعه آبی مجهز نیز اخیرا در مشهد به نام شهید قربانی راه‌اندازی شده و تمام این‌ها موید نگاه ویژه شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد به ورزش است.

قلندر شریف تصریح کرد: در حوزه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی اگر قرار است مشهد ورود جدی کند نگاه ما این است تمام دستگاه‌ها با هم افزایی پای کار بیایند؛ زیرساخت‌های ورزشی مشهد در دوره مدیریت ششم شهری قطعا متحول خواهد شد و پیوست ورزشی خوبی در الگو‌ها دیده شده است.

اختصاص بودجه لازم برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی

در ادامه این نشست، فاطمه سلیمی، رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در این دوره شورای شهر مشهد کمیسیون ورزش و جوانان شکل گرفت و اتفاقات خوبی برای رشته‌های ورزشی رخ داده است، برای توسعه زیرساخت‌ها به ویژه در حوزه بانوان نیز اقدام کرده‌ایم و از هیات‌های ورزشی نیز نیازسنجی انجام شده است.

او ادامه داد: در مشهد به صورت ویژه برای ورزش بانوان برنامه‌ریزی کرده‌ایم؛ در حیطه اردو‌های ورزشی بانوان نیز آماده هستیم ظرفیت‌ها را در اختیار قرار دهیم.

سپس مهدی ناصحی، عضو شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: وزنه‌برداری نمادی از منش پهلوانی است؛ به همت کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر مشهد در سال ۱۴۰۲ بودجه مناسبی برای حوزه ورزش به ویژه زیرساخت‌ها اختصاص داده شد.

وی افزود: آماده هستیم در حوزه ورزش همگانی نیز با برنامه‌ریزی و مدل حمایتی ورود کنیم؛ کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد قطعا از این الگو حمایت می‌کند.

در ادامه سجاد انوشیروانی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری نیز گفت: درصدد هستیم پایگاه وزنه‌برداری شرق کشور را در مشهد راه‌اندازی کنیم و قطعا شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد می‌تواند در این زمینه کمک احوال ما باشد.

او خاطرنشان کرد: تاکنون حمایت‌های خوبی از سوی شهرداری مشهد برای وزنه‌برداری شهر داشته‌ایم و درخواست داریم عنایت ویژه‌تری در این زمینه داشته باشید.

راه‌اندازی پایگاه استعدادیابی با رویکرد آمایش سرزمینی

سید حسین علوی مقدم، رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد نیز اظهار داشت: تمام اعضای شورا علقه بالایی با حوزه ورزش دارند و در حوزه وزنه‌برداری نیز با رویکرد آمایش سرزمینی درصدد راه‌اندازی پایگاه استعدادیابی هستیم.

وی افزود: پایگاه استعدادیابی ما رویکرد مناسبی دارند؛ در حوزه بانوان در زمینه وزنه‌برداری استعداد‌های بالایی در وزنه‌برداری داریم.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد در پایان گفت: فدراسیون وزنه‌برداری یک فدراسیون ویژه است، زیرا همیشه پرچم کشور را در میادین مختلف به اهتزاز درآورده‌اند که امیدواریم منشأ خیر و برکت باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->