صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرمربی فرش‌آرای مشهد گفت: شرایط ایده‌آلی داریم که امیدوارم با حمایت تماشاگران خود بتوانیم ۳ امتیاز دیدار با مقاومت البرز از آن خود کنیم.

محسن حسن‌زاده در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص وضعیت فرش‌آرا پس از کسب دو برد متوالی گفت: همانطور که در اوایل فصل اشاره کرده بودم، با توجه به تغییرات زیادی که داشتیم، برای کسب آمادگی و هماهنگی نیاز به زمان داشتیم. خداراشکر فرش‌آرا به آمادگی و هماهنگی خوبی رسیده و روند خوبی را پشت‌سر می‌گذارد که انشاالله با تلاش بازیکنان این روند ادامه داشته باشد.

وی در خصوص وضعیت بازیکنانش تصریح کرد: پس از ابتلای برخی از بازیکنان تیم به آنفولانزا، در حال حاضر شرایط بازیکنان مساعد است و تقریبا تمام بازیکنان این بیماری را پشت‌سر گذاشته‌اند. بازیکنان نیز به لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دارند. شرایط ایده‌آلی داریم که امیدوارم با حمایت تماشاگران خود بتوانیم ۳ امتیاز دیدار آتی را نیز از آن خود کنیم.

سرمربی فرش‌آرای مشهد در خصوص شرایط مقاومت قعر جدولی افزود: بار‌ها تاکید کرده‌ام که در این فصل نمی‌توانیم بازی‌ها را از قبل پیش‌بینی کنیم. هیچ تیمی از پیش‌برنده و یا از پیش‌بازنده نیست. مقاومت البرز حتی توانسته از تیم سفیر گفتمان رده سومی امتیاز بگیرد. این موضوع نشان می‌دهد که نباید هیچ تیمی را دست‌کم بگیریم. اگر بازیکنانم شرایط ایده‌آل خود را حفظ کنند امیدوار به کسب ۳ امتیاز این دیدار خانگی هستیم.

حسن‌زاده در خصوص پیش‌بینی‌اش از جایگاه تیمش در پایان نیم‌فصل اول خاطرنشان کرد: پیش‌بینی کردن در رقابت‌های ورزشی کار سخت و غیرمنطقی است، ولی قطعا بازیکنانم تمام تلاش خود را برای موفقیت فرش‌آرا به کار می‌گیرند و بهترین عملکرد خود را به نمایش می‌گذارند تا در انتهای فصل جایگاه خوبی برای تیم فوتسال فرش‌آرا کسب کنیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.