پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟ اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری
سرخط خبرها

ملی پوش فوتسال خراسان رضوی: خروج اسپانسر‌ها ناشی از عملکرد مدیریتی است

  • کد خبر: ۱۹۱۲۴۷
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲
ملی پوش فوتسال خراسان رضوی: خروج اسپانسر‌ها ناشی از عملکرد مدیریتی است
ملی پوش فوتسال استان گفت: مشهد قطب فوتسال کشور است، اما متاسفانه حمایت‌ها بسیار اندک است.

بهمن جعفری در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص فعالیت خود در گیتی پسند اصفهان، اظهار کرد: امسال به تیم گیتی پسند اصفهان ملحق شدم که خوشبختانه کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی دارد. تا کنون از میان یازده بازی تنها یک تساوی را کسب کردیم و سایر بازی‌های خود را با کمترین گل خورده و با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: متاسفانه ابتدای فصل جاری دربازی‌های دوستانه مصدوم شدم که همین امر باعث شد از میادین دور باشم و حتی به اردوی تیم ملی دعوت نشدم. اولین تجربه مصدومیت من در دوران ورزشی‌ام بود و خوشبختانه بیشتر از دو ما طول نکشید و الان در شرایط مطلوبی هستم و در کنار سایر بازیکنان تمام تلاش خود را برای تحقق هدف باشگاه که کسب عنوان قهرمانی است، به کار خواهم گرفت.

 این ملی‌پوش خراسانی ادامه داد: به مدت ۳ سال تا سال ۱۴۰۱ در تیم فرش آرا مشهد بازی می‌کردم، فرش آرا یکی از تیم‌های قوی و ریشه‌دار ایران است و همواره بهترین فوتسال را به نمایش گذاشته است و مشهد قطب فوتسال کشور است، اما متاسفانه همواره حمایت‌ها از خراسان رضوی اندک بوده و موجب شده که فوتسالیست‌های خراسانی همیشه خارج از استان بازی کنند، این در حالی است که اگر حمایت خوبی وجود داشت مشهد صاحب عنوان قهرمانی کشور بود.

جعفری با تاکید بر اینکه مشهد باید یک اسپانسر قوی داشته باشد، بیان کرد: آنچه که بیش از هر چیز دیگری حائز اهمیت است یک مدیریت قوی‌تر است، واقعا صد حیف که هزاران بازیکن مستعد در خراسان دیده نشوند. خراسان جوانان با استعداد بسیاری دارد که آینده درخشانی خواهند داشت. متاسفانه اسپانسر‌ها در مشهد یک ساله تیم داری می‌کنند و سپس رها می‌کنند که به عقیده من ناشی از مدیریت است چرا که ما در خراسان اسپانسر‌های خیلی خوبی داریم، اما متاسفانه همه خیلی زود دست می‌‎کشند.

وی در نهایت افزود: تمام تلاش خود را همواره به کار گرفته ام که بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارم و بهترین نسخه خود باشم و امیدوارم همچنین به لژیونر شدن نیز فکر میکنم، اما امروز بر گیتی پسند و قهرمانی‌اش متمرکز هستم و در نهایت امیدوارم که مشهد یکی از بهترین‌های ایران شود که آن روز دور نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->