صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

امکان پرداخت الکترونیکی عوارض شهرداری مشهد

  • کد خبر: ۱۹۲۰۵
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳
همشهریان می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری عوارض خودرو، کسب و پیشه و نوسازی خود را از طریق سامانه avarez.mashhad.ir عوارض خود را پرداخت کنند.
به گزارش شهرآرانیوز، محمود برهانی مدیرکل درآمد‌های عمومی شهرداری مشهد بر امکان پرداخت عوارض از طریق سامانه الکترونیکی و بدون نیاز به هیچ گونه مراجعه حضوری از سوی شهروندان تاکید کرد.
با بیان اینکه شهروندان می‌توانند تا ۱۵ اسفندماه از فرصت تخفیف ۲۰ درصدی برای پرداخت بهای پروانه و پایانکار ساختمانی، بهره برداری موقت، عوارض کسب و پیشه، خدمات پسماند و آتش نشانی استفاده کنند، افزود: درخصوص پرداخت عوارض‌ها هم اکنون امکان پرداخت از طریق سامانه الکترونیکی برای تمامی مودیان سطح شهر وجود دارد و در مناطق ۸ و ۱۲ که شهرداری الکترونیک به صورت کامل فعال شده است نیز درخصوص بهای پروانه و پایانکار می‌توان پرداخت غیرحضوری داشت.
وی با اشاره به نگرانی‌های موجود در جامعه به دلیل گسترش ویروس کرونا و توصیه‌های صورت گرفته مبنی بر عدم تردد و مراجعه غیرضروری، گفت: سامانه الکترونیکی پرداخت عوارض شهرداری مشهد با آدرس اینترنتی avarez.mashhad.ir فعال است و همشهریان می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری عوارض خودرو، کسب و پیشه و نوسازی خود را از طریق آن پرداخت نمایند.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.