صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

گردان‌های عزالدین القسام اعلام کرد که از صبح امروز تا این لحظه، ۱۲ جنگ‌افزار و ادوات جنگی دشمن صهیونیست را که بیشتر آن تانک بوده، منهدم کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی حماس) یکشنبه شب در بیانیه‌ای از انهدام دو تانک ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب غرب تل الهوی با استفاده از راکت‌های ضد زره یاسین ۱۰۵ خبر داد و اعلام کرد که «از صبح امروز تا این لحظه، ۱۲ جنگ‌افزار و ادوات جنگی دشمن صهیونیست را که بیشتر آن تانک بوده، منهدم کرده‌ایم».

گردان‌های القسام افزود که امروز در پاسخ به کشتار غیرنظامیان در غزه همچنین شهرک «بئر السبع» را هدف حمله راکتی قرار داده است.

همزمان سرایا القدس، (شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که شهرک‌های «نیریم»، «عین الثالثه»، «صوفا»، «نیر اسحاق» و «شالوم» و پایگاه نظامی صهیونیستی «مارس» را هدف حملات خمپاره‌ای و راکتی قرار داده است.

در همین راستا، پایگاه خبری عبری زبان «حدشوت بزمان» نوشت که حادثه امنیتی بسیار سخت و خطرناکی در شهرک یفتاح اتفاق افتاده است.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحرونوت گزارش داد که اخبار اولیه از کشته شدن تعدادی اسرائیلی بر اثر شلیک موشک ضدتانک به سمت شهرک یفتاح در مرز‌های شمالی حکایت دارد.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.