صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تارسیدن به وضعیت سفید در سطح شهر

تداوم ضدعفونی شهری توسط شهرداری مشهد

  • کد خبر: ۱۹۴۱۸
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
عملیات مه پاشی، ضدعفونی و گند زدایی معابر، مراکز درمانی و پرتردد سطح شهر از شب گذشته تا زمان رسیدن به وضعیت سفید در مشهد ادامه دارد.
به گزارش شهرآرانیوز، مهدی یعقوبی،معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از شروع عملیات مه پاشی و ضدعفونی تمامی معابر، مراکز درمانی و پرتردد سطح شهر از شب گذشته جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهر خبر داد.
وی  گفت: با توجه به اهمیت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهر و بنا به دستور شهردار محترم شهر مشهد، تمامی معابر مراکز درمانی و پرتردد سطح شهر از ساعت ۲۲ شب گذشته الی ۶ صبح امروز، مه پاشی و ضدعفونی شد.

وی در خصوص مراکز پیش‌بینی شده برای ضد عفونی و مه پاشی گفت: معابر پیرامونی بیمارستان‌های قائم، امام رضا (ع)، منتصریه، موسی ابن جعفر (ع)، بیمارستان علوی، لشگر، بنت الهدی، امید، مهر،۱۷ شهریور (بیمارستان تامین اجتماعی) و همچنین معابر پیرامونی ساختمان پزشکان از جمله، خیابان عارف، محتشمی، پرستارو پاستور، توسط ۲ دستگاه مه پاش تخصصی ضدعفونی و گند زدایی گردید.

معاون شهردار مشهد اعلام کرد: در همین راستا خیابان‌های ملک الشعرای بهار، میدان بسیج به سمت میدان پانزده خرداد، میدان پانزده خرداد به سمت ترمینال، خیابان امام خمینی، سرتاسر خیابان کوهسنگی به خصوص معابری که به بیمارستان‌ها منتهی گردید، رینگ میدان شهدا، میدان توحید و برگشت به سمت خیابان شیرازی، معابر پیرامونی حرم مطهر، زیرگذر حرم مطهر، میدان بیت المقدس،   خیابان امام رضا (ع) تا میدان بسیج هر دو طرف گند زدایی و ضدعفونی شد.

وی تصریح کرد: این عملیات در شب گذشته با حجم ۱۴ هزار لیتر ماده ضد عفونی که بر اساس استاندارد‌های مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی تهیه شده است، انجام شد.

یعقوبی اعلام کرد: این عملیات طبق دستور شهردار محترم از شب گذشته در مرا کز درمانی و خیابان‌های پر تردد مناطق ۱ و ۸ ثامن شروع و از امشب این عملیات در تمامی نقاط حساس و پرتردد و مراکز درمانی مناطق ۱۳ گانه تا رسیدن به وضعیت سفید با سه دستگاه مه پاش تخصصی ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد:  این مواد ضد عفونی بر اساس استاندارد‌های دانشگاه علوم پزشکی  تهیه شده است و هیچگونه ضرری برای خودرو‌ها و شهروندان نخواهد داشت و کاملا بی خطر است.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.